Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Følelse av noe sitter i endetarmsåpningen


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Døtt fingern oppi, bare å vaske seg etterpå.

Hvorfor skal jeg døtte fingeren oppi?

 

 

Seriøst, må jeg presisere hvorfor? For å sjekke om noe sitter der selvfølgelig. Det er to andre valg, 1. få noen andre utenom legen til å gjøre det 2. få legen til å gjøre det.

 

Legen kommer er nødt til å ta en finger eller to i tuten din for å sjekke så hvorfor ikke sjekke selv? Det er ikke noe farlig.

 

Har dette noe å gjøre med barberringen du tenkte å utføre? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1692529&hl=

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Døtt fingern oppi, bare å vaske seg etterpå.

Hvorfor skal jeg døtte fingeren oppi?

Seriøst, må jeg presisere hvorfor? For å sjekke om noe sitter der selvfølgelig. Det er to andre valg, 1. få noen andre utenom legen til å gjøre det 2. få legen til å gjøre det.

 

Legen kommer er nødt til å ta en finger eller to i tuten din for å sjekke så hvorfor ikke sjekke selv? Det er ikke noe farlig.

 

Har dette noe å gjøre med barberringen du tenkte å utføre? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1692529&hl=

Kjenner ingenting, bare mye hår der.

Lenke til kommentar

Har du hatt mye analsex? Da kan det sikkert være at du har fått sånn "rectal prolapse" og det skal visst være slik at det føles som om du sitter på en kul eller en golfball.

 

Det er vanlig at prostituerte og homofile kan få det pga skader som oppstår ved hyppig analsex:)

Analsex? Haha nei.

Lenke til kommentar

 

Har du hatt mye analsex? Da kan det sikkert være at du har fått sånn "rectal prolapse" og det skal visst være slik at det føles som om du sitter på en kul eller en golfball.

 

Det er vanlig at prostituerte og homofile kan få det pga skader som oppstår ved hyppig analsex:)

Analsex? Haha nei.

 

Du legger inn innlegg her om noe du "trur" er galt med deg hele tiden.. så jo, det er jeg ganske sikker på du har.. er ikke normalt å være så bekymra som du er... Leo21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hei! Har de siste to dagene gått rundt med at jeg har en følelse av at noe sitter i endetarmsåpningen. Hva kan det være? Er ikke smertefullt, bare plagsomt.Anonymous poster hash: eb37a...f78

Hvis det bare er en følelse, og ikke noe konkret, er det altså en fantasi. Hva fantaserer du ellers om til vanlig, mulig du finner svaret ved å se nærmere på "nabo" følelsene

 

Måtte tarmen gi deg fred!

Lenke til kommentar

 

Hei! Har de siste to dagene gått rundt med at jeg har en følelse av at noe sitter i endetarmsåpningen. Hva kan det være? Er ikke smertefullt, bare plagsomt.

 

 

Anonymous poster hash: eb37a...f78

 

Det kan være at du har fått mark.

 

Vanlig mark, altså?! Hvordan går det?

Lenke til kommentar

Det første jeg tenker på er hemoroider. I så fall er det ikke farlig i det hele tatt. :)

EDIT: Hvis du sliter med å ofte være engstelig for sykdom, ta deg en tur til legen. Hypokondri er gjerne et "belastet" ord, men angsten er så absolutt reel. I tillegg: ALDRI les om sykdommer på internett!

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Det første jeg tenker på er hemoroider. I så fall er det ikke farlig i det hele tatt. :)

 

EDIT: Hvis du sliter med å ofte være engstelig for sykdom, ta deg en tur til legen. Hypokondri er gjerne et "belastet" ord, men angsten er så absolutt reel. I tillegg: ALDRI les om sykdommer på internett!

Men hemoroider gir vel mange andre og flere symptomer, gjør de ikke?

 

Hvorfor skal jeg ikke lese om sykdommer på nettet?

Lenke til kommentar

Du spør alltid om "mange fler symptomer" og slike ting, kan du ikke å søke og lese litt selv http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/kirurgi/hemoroider-2205.html

 

Du skal ikke lese om sykdomer på nett da det kan gi deg mer angst. Samma som da jeg slang inn den linken om at det er dødelig med et slag i brystet, du virka jo helt skremt :ph34r:

 

Det kan hende du er litt hypokonder som Smål sa, les om det her http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/psykisk-helse/hypokondri-23171.html

 

"Pasienten gir uttrykk for vedvarende somatiske plager, selv normale eller trivielle fornemmelser og utslag tolkes ofte som unormale eller foruroligende av pasienten."

 

Det er ikke noe galt å være hypokonder, men det tar mye energi og kan ødelegge mye av livet ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...