Gå til innhold

Justin bieber


Leo21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og han har ikke kommet i det. Mange som sier at han tok en operasjon for å ikke ha en mørk stemme etc

 

Det kalles å være tenor. Vanlig for gutter. Det er ikke uvanlig å spesialisere seg i å ha bedre kontroll i det lysere registeret.

 

Den eneste operasjonen jeg kjenner til som hindrer stemmeskifte er forøvrig kastrering, og da ville ikke Bieber gjennomgått resten av puberteten heller. Vet du om noen andre operasjoner?

Lenke til kommentar

 

 

Og han har ikke kommet i det. Mange som sier at han tok en operasjon for å ikke ha en mørk stemme etc

 

Det kalles å være tenor. Vanlig for gutter. Det er ikke uvanlig å spesialisere seg i å ha bedre kontroll i det lysere registeret.

 

Den eneste operasjonen jeg kjenner til som hindrer stemmeskifte er forøvrig kastrering, og da ville ikke Bieber gjennomgått resten av puberteten heller. Vet du om noen andre operasjoner?

Hva vil det si? Altså tenor. At han får lysere stemme?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke forstå hvorfor du i det hele tatt orker å lure på det. Hva er så interresant med å vite om Justin Bieber har tatt plastiske operasjoner?

 

Jeg forstår heller ikke hvordan jeg presterer å svare på en tråd som handler om Justin Bieber. Det føles ekkelt å skrive navnet hans :sick:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke forstå hvorfor du i det hele tatt orker å lure på det. Hva er så interresant med å vite om Justin Bieber har tatt plastiske operasjoner?

 

Jeg forstår heller ikke hvordan jeg presterer å svare på en tråd som handler om Justin Bieber. Det føles ekkelt å skrive navnet hans :sick:

Ekkelt å skrive navnet hans ja. Du er der. Herregud voks opp.

 

"Jeg er gutt så kan ikke like bieber". Er selv 19 år og digger Bieber og siste musikken hans.

Lenke til kommentar

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor du i det hele tatt orker å lure på det. Hva er så interresant med å vite om Justin Bieber har tatt plastiske operasjoner?

 

Jeg forstår heller ikke hvordan jeg presterer å svare på en tråd som handler om Justin Bieber. Det føles ekkelt å skrive navnet hans :sick:

Ekkelt å skrive navnet hans ja. Du er der. Herregud voks opp.

 

"Jeg er gutt så kan ikke like bieber". Er selv 19 år og digger Bieber og siste musikken hans.

 

 

At jeg ikke liker musikken hans har ingenting å gjøre med at jeg er gutt, for en teit ting å si. Det er drøssevis av gutter som liker ham. Bra at vi har forskjellig smak :)

 

At jeg skrev at det er ekkelt å skrive navnet hans var en dårlig spøk som spiller på hvordan mange som ikke liker ham oppfører seg :p

 

Det er mange jeg ikke liker personlig, men har ingen problemer med å se at det er fengene for andre. Jeg er også "veldig flink" til å tulle på en måte som vinkler ting negativt. Håper dette gir deg det du trenger så du ikke bruker energi på å "mislike" meg.

 

Om han har tatt plastiske operasjoner burde også være riv raskende irrelevant. Han er den han er og lager bra musikk (for noen) uansett hva han driver med ellers. Eller går dette på at han blir et dårligere forbilde hvis han har operert seg? Ikke bra å være for sterkt opptatt av såkalte forbilder, lev ditt eget liv uten å prøve å herme eller bli påvirket av andre ;)

Lenke til kommentar

Tror nok han er en forvirra ung herremann som er under forferdelig mye press og har vokst opp som kjendis og... ja... vi har sett hvordan det går med en del barnekjendiser. De klikker veldig ofte. Urealistiske forventinger, sinnsykt trykk, aldri et øyeblikk til å være normal.

 

Jeg liker ham ikke. Jeg liker ikke musikken hans. Mest av alt hater jeg fansen hans. Og det virker det som om han har begynt å gjøre også.

Men ønsker ham selvfølgelig at det beste uansett. Er ikke hovedsakelig hans feil at han er blitt en diger snørrunge, tror jeg.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok han er en forvirra ung herremann som er under forferdelig mye press og har vokst opp som kjendis og... ja... vi har sett hvordan det går med en del barnekjendiser. De klikker veldig ofte. Urealistiske forventinger, sinnsykt trykk, aldri et øyeblikk til å være normal.

 

Jeg liker ham ikke. Jeg liker ikke musikken hans. Mest av alt hater jeg fansen hans. Og det virker det som om han har begynt å gjøre også.

 

Men ønsker ham selvfølgelig at det beste uansett. Er ikke hovedsakelig hans feil at han er blitt en diger snørrunge, tror jeg.

Hvorfor hater du han? Hans seneste sanger er klasse. Du liker hardrock vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...