Gå til innhold

Har noen noe tips for fighting i Gothic 2?


Anbefalte innlegg

Topic sier vell alt.. Jeg fixer det i og for seg greit om jeg går one on one, men som dere sikkert vet gjør man jo mer eller minde ALDRI det i dettes pillet.. Så jeg lurte på om noen kunne gitt meg non Pionters?!?! All hjelp mottas med stort takk :)

 

PS: Sånn utover at jeg sliter som bare f..n m slossingen er dette spillet noe av det desidert råeste jeg har vært med på!!!! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke gå bananas med angrip-tasten. Hvis du, som meg, bruker musen og ventre museknapp til å angripe er det uhyre viktig å ha en "rytme" i angripingen. Prøv med "lange" klikk med et halvt sekunds mellomrom eller noe sånt. Da får du en fin combo som kan gjøre litt heftig skade etterhvert.

Lær deg gjerne å blokke effektivt også. Det kan være en fordel, men jeg foretrekker å drepe fienden så fort som mulig :p:

Lenke til kommentar

det viktige er å slå akkurat når fienden slår dei (gjelder dyr og andre skumle vesen). Om du ikke har fått det med deg så gjør du combo om du angriper frem flere ganger etter hverandre med et lite mellomrom, er veldig effektivt

 

men men når du kommer uti spillet får du sverd som slår så raskt at du slipper i time noe som helst :roll:

Lenke til kommentar

TAkker for svar. Begynnter faktisk å få litt mer dresen på det nå.. Fixer de fleste dyr. Samt at jeg begynner å få litt mer orden på blokkinga mi.

Men får prøve på tipsene her! Så kanskje dette ordner seg!

 

forresten et lite spm til:

blir du "raskere" i swordfighting jo høyere opp i points du tildeler det, eller lærer du kun fler komboer? (Begynnte nylig på nytt siden jeg fant ut endel dritt jeg haddde gjort feil..)

Lenke til kommentar

Du blir raskere og mer effektiv etterhvert.

 

Det viktige er å lære seg å blokke med høyre mustast. Går du bakover blokker du også og det kan være greit hvis du får 5 orchs etter deg :wow: . Husk at du ikke kan blokke angrep fra dyr. (De som ikke har våpen)

Ellers bør du lære deg måten alle slåss på. Lærer du det er alle enkle å banke. Skjelettene er vanskeligst ,men hvis du lærer hvordan de svinger sverdet vet du når du kan få inn noen harde slag. Hvis du kjører på med hack "n" slash lever du ikke lenge.

 

Jeg konser på å være "iskald", vente til jeg har det perfekte slag. Da holder det ofte med et slag også føler du deg litt konge etterpå. Denne metoden innebærer at jeg må bli god å blokke og at jeg bruker lang tid på hver motstander.

 

Prøv alltid å lokke til deg en og en fiende slik at du ikke blir overveldet av 7 dragonsnappers.

 

Jeg var forresten merc. :nice:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...