Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Her tror jeg at du har tatt nærbilde av barken på bjørka. Mvh Alec
Roar Kneppen Skrevet 27. oktober 2015 Skrevet 27. oktober 2015 Jo, det kan være bjerkestamme som foreslått selv om det nok virker som de lyse feltene er lagt på i etterkant og de grå minner mer om stein enn bark. Jeg sjekket min beholdning av closeups på bjerkestammer og fant at muligheten er så absolutt til stede for mønsteret i det hvite som slanger seg oppover i venstre del av bildet har et litt avslørende mønster. Roar 1
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Skrevet 27. oktober 2015 Her tror jeg at du har tatt nærbilde av barken på bjørka. Mvh Alec Stam(me)celler..... Jo, det kan være bjerkestamme som foreslått selv om det nok virker som de lyse feltene er lagt på i etterkant og de grå minner mer om stein enn bark. Jeg sjekket min beholdning av closeups på bjerkestammer og fant at muligheten er så absolutt til stede for mønsteret i det hvite som slanger seg oppover i venstre del av bildet har et litt avslørende mønster. Roar Hello boys! Jo da dere er inne på det, det er bare ikke bjørk. Legger ved et tilsvarende bilde av bjørk i en V2. V1 er osp
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Skrevet 28. oktober 2015 Passer godt til årstiden, flott peisved Så sant så sant!
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Skrevet 30. oktober 2015 Bark . Jeg forsto det ikke før bilde 2, hehe. Et artig sprell dette Helene. -Frode
Anbefalte innlegg