Gå til innhold

Telefonen foreslår kontakter fra langt tilbake!


Anbefalte innlegg

For en uke siden fikk jeg min nye iPhone, og har synkronisert den via iCloud. 
Igår kom det plutselig opp masse forslag om kontakter som jeg ikke har brukt på årevis. Virker som den også foreslår grupper med kontakter, som kan passe med folk jeg har sendt felles-SMS og felles-mail til tidligere. Den foreslår både telefonkontakter som jeg kun har hatt på telefonen før, men slettet for lengst - og også epostadresser. Kommer også opp noen som jeg kun har på facebook, til tross for at jeg har skrudd av synkronisering av facebook-kontakter. Ingen av disse ovennevnte uønskede forslagene ligger i kontaktlisten min..

Jeg har gått inn på innstillinger for epost og skrudd av synkronisering av kontakter derfra (en hotmail-adresse). Jeg ønsker kun å få opp de kontaktene jeg faktisk har lagret som kontakter på tlf/icloud. 


Disse forslagene kommer opp, så har de fleste en blå info-knapp til høyre jeg kan trykke på å trykke "fjern fra sist brukte" e.l. Men det er jo snakk om hundrevis! Jeg hadde ikke dette problemet tidligere - og aldri på den gamle telefonen. 

Hva er det jeg overser?? Bruker ikke outlook-programmet i det daglige, om noen skal foreslå en innstilling der. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...