Gå til innhold

Nytt skriver til hjemme bruk


Anbefalte innlegg

Skriveren min (HP Photosmart 6510) må byttes ut. Den svarte skrivehodet er blokkert og kan ikke byttes ut eller tas ut for å rense den. Irriterende og jeg hadde ikke kjøpt en til HP skriver bortsett fra nå er HP det eneste som bygge in skrivehodene i blekk patronene og derfor løser problemet.

 

Skriveren må skanner og skriver raskt, kunne skriver ut fra nettbrett, har OK bilder kvalitet. Og må være robust - ikke går i stykke etter guarantien er gått ut.

 

Staples har en tilbud på en HP Envy 7640 som ser bra ut (1599kr). Lefdal seller en HP 6830 e blekk skriver til 1995kr. Komplett.no anbefaler HP 8610 e og seller den til 1490kr.

 

Hva synes dere jeg skulle kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg kjøpte to printere i fjor. En HP envy ett eller annet, og en Canon. Begge på trådløst nett men jeg husker ikke betegnelsene på dem.

 

Det er ingen tvil - Canon er bedre på absolutt alle områder. Alt i fra hastighet til papirmating er bedre. Det eneste som muligens er bedre på HP er skjermen og større valgmuligheter direkte på printeren. Det mest irriterende med HP er at den plutselig hopper over ett avsnitt eller to når man skriver ut pdf-filer blant annet. Den drar også dobbelt med ark og har en håpløs papirmating. HP er en svært irriterende printer.

 

Har alltid hatt stor tiltro til HP når det gjelder printere men etter dette mislykkede kjøpet har de mistet min tillit. 

 

Enkelte printere nekter deg å bruke opp alt blekket og krever at du bytter innen så og så mange dager - kanskje vært å sjekke ut. Jeg tror mange Epsonprintere er plaget med dette.

 

Jeg printer kun en sjelden gang og for meg er det heller ikke viktig at den er billig i drift eller har separate blekkpatroner.

 

Jeg glemte å nevne at HPen har en høyfrekvent pipelyd også, svært irriterende om den står på skrivebordet ved siden av deg.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Styr unna produktene ment for hjemmebruk, Canon har ingen gode produkter for det markedet pr Idag med de funksjonene du etterspør, da må du over på isensys serien,

Styr unna Samsung sine produkter også, brother har fått noen bra produkter for hjemmekontorbruk de siste årene derimot

Hva med skrivehodene til Canon blekk skriver? Hva gjør man hvis disse er blokkert?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Styr unna produktene ment for hjemmebruk, Canon har ingen gode produkter for det markedet pr Idag med de funksjonene du etterspør, da må du over på isensys serien,

Styr unna Samsung sine produkter også, brother har fått noen bra produkter for hjemmekontorbruk de siste årene derimot

Hva med skrivehodene til Canon blekk skriver? Hva gjør man hvis disse er blokkert?

 

Reklamerer?

Lenke til kommentar

 

 

Styr unna produktene ment for hjemmebruk, Canon har ingen gode produkter for det markedet pr Idag med de funksjonene du etterspør, da må du over på isensys serien,

Styr unna Samsung sine produkter også, brother har fått noen bra produkter for hjemmekontorbruk de siste årene derimot

 

Hva med skrivehodene til Canon blekk skriver? Hva gjør man hvis disse er blokkert?

Reklamerer?

Min er erfaring med min skriver er (a) det skjedde kort tid etter 2år garantien hadde utløpt (b) jeg ble fortalt i butikken at skrivehodene er en forbruksvare - ikke dekket av garantien (men i mitt tilfelle kunne ikke skrivehodene byttes ut likevel).

Lenke til kommentar

Styr unna produktene ment for hjemmebruk, Canon har ingen gode produkter for det markedet pr Idag med de funksjonene du etterspør, da må du over på isensys serien,

Styr unna Samsung sine produkter også, brother har fått noen bra produkter for hjemmekontorbruk de siste årene derimot

Jeg er enig at man burde holde seg under skrivere til hjemmebruk marked hvis ikke man vil bytte ut skriveren hvert år eller to.

Lenke til kommentar

Laser med scannerfunksjon blir vel noe dyrere og med mulighet for bildeutskrift er vel kanskje ikke laser helt i målgruppen for folk.

 

Jeg har heldigvis plass til både laserskriver, blekkskriver og scanner.

Da slipper jeg kompromisser, og kan velge det jeg prioriterer høyest på alt.

Laseren tygger unna bunke på bunke med ark, fargeutskrifter brukes kun noen ganger i året.

Jeg sjekket tonerprisene på fargelaser, og fant ut at selv om vi hadde fått skriveren gratis ville dyrere toner gjort den dyrere i drift enn å kjøpe to skrivere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Laser med scannerfunksjon blir vel noe dyrere og med mulighet for bildeutskrift er vel kanskje ikke laser helt i målgruppen for folk.

 

Jeg har heldigvis plass til både laserskriver, blekkskriver og scanner.

Da slipper jeg kompromisser, og kan velge det jeg prioriterer høyest på alt.

Laseren tygger unna bunke på bunke med ark, fargeutskrifter brukes kun noen ganger i året.

Jeg sjekket tonerprisene på fargelaser, og fant ut at selv om vi hadde fått skriveren gratis ville dyrere toner gjort den dyrere i drift enn å kjøpe to skrivere.

 

Jeg gjorde også dette en stund, men plassen og ledningene det tar måtte prioriteres bort, og jeg er ikke lei meg. Jeg synes det å kjøpe en ny "billigprinter" i ny og ne er helt akseptabelt.

 

Fikk også problemer med kompabiliteten når jeg oppdaterte windows og mye trøbbel sånn sett etterhvert også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...