Gå til innhold

Calle Suspiro...


Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Må nok mer enn ei spann maling der, men på den andre siden, så er det ikke så mye skrape arbeid igjen....

Godt dokumenter med fin skarphet og farger. Skiltet står som en fargerik kontrast til det flassede huset. Egentlig et litt stilig hus, og litt Kardemommeby aktig:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Må nok mer enn ei spann maling der, men på den andre siden, så er det ikke så mye skrape arbeid igjen....

Godt dokumenter med fin skarphet og farger. Skiltet står som en fargerik kontrast til det flassede huset. Egentlig et litt stilig hus, og litt Kardemommeby aktig:-)

 

Hei Pentaxen !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

Det sies at det går bedre med den spanske økonomien , men det har vel ikke de som sliter mest merket noe til enda.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fint utsnitt.. Skarpt og fint også. :)

 

Mvh

Thor

 

Hei Thor !

Takker for hyggelig og positiv kommentar .

Jeg tok mest bilder i denne ferien med det nye kameraet og det overasket positivt . Mange muligheter i en liten pakke.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hvorfor etterbilde? Du har det jo allerede med huset til høyre.

Grei komp selv om jeg ville unngått den stanga ut mot bildekant og heller brukt det brede området mellom stengene ute til høyre.

Å henge ei blomsterpotta på venstre bildekant var jo et svært så spesielt, men artig påfunn. Blomsteroppsettet blir jo tatt igjen på veggen du ville la Jotun male. Tror jeg ville klona vekk blomsterfragmentet over potta og fått det rent og rolig der.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Bekir , Ragnar og Roar !

Skal nok jobbe mer med dette bildet , neste versjon er under planlegging.

Denne gamlebyen i Estepona kryr av fine motiver så jeg må nok ned igjen hit.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...