Gå til innhold

Hardcore gamer, casual hours


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Jeg er en gamer i tidlig 30-åra som leter etter noen å spille med på PSN. Spill har vært en del av livet mitt i en årrekke, men dessverre så har vennene mine falt av en etter en og det er blitt mye singleplayer den siste tiden. Noen der ute som kunne tenke seg å spilt litt med meg? Jeg kunne feks tenkt meg å spille Bloodborne sammen med noen, da det spillet kjører over meg om dagen. Anyways så har jeg har en lang liste spill installert, så jeg er klar for stort sett whatever.

 

PSN ID: Mannigata

 

Send meg en friendrequest, så kjører vi på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, du liker sosial spilling? Kan legge deg til på PSN neste gang jeg er på, jeg har også startet et community kalt "Social Gamers" som du kan være med i om du vil. Håper å få samlet noen som spiller for de samme årsakene jeg gjør (altså får å ha det gøy og kameratslig). Har ikke Bloodborne da, men mulig jeg skaffer det. Har du mic/headset? Norsk/engelsk/begge deler? Tenker i forhold til communitiet hvis du skal bli med der, velger å fokusere mest på engelsk språk der da de jeg vanligvis spiller med er engelske.

Lenke til kommentar

Heisann, du liker sosial spilling? Kan legge deg til på PSN neste gang jeg er på, jeg har også startet et community kalt "Social Gamers" som du kan være med i om du vil. Håper å få samlet noen som spiller for de samme årsakene jeg gjør (altså får å ha det gøy og kameratslig). Har ikke Bloodborne da, men mulig jeg skaffer det. Har du mic/headset? Norsk/engelsk/begge deler? Tenker i forhold til communitiet hvis du skal bli med der, velger å fokusere mest på engelsk språk der da de jeg vanligvis spiller med er engelske.

Jepp jeg har mic. Norsk eller engelsk, spiller ingen rolle. Snakkes :)

Lenke til kommentar

God dag! Er i samme situasjon med at kompisane min etter kvart dabba av med speling. Så eg skjønnar dilemmaet. Har dog ikkje like mykje speletid som eg hadde før (jobb,hund og dame tar mykje av tida), men prøvar å få inn nokon timar her og der. Likar veldig godt singelplayer spel, men savnar det å ha å nokon å spela med og rett og slett ta ein prat med (forum eller chat).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hehøy :) Jepp er i samme båt som dere. Har noen venner som spiller litt, men det er stort sett spill som er ikke er interessante for meg. Typ Final fantasy etc..

 

Er det noen andre ensomme "gaming" ulver her som kunne tenkt seg å spille litt Destiny i helgene? Jobber en del så har ikke all verden med tid sån ellers.

Bloodborne ser intressant ut, kanskje jeg sjekker det ut nå som det er Black Friday.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...