Gå til innhold

Kjøre film på storskjerm


filmdiesel.com

Anbefalte innlegg

Fra mitt forrige innlegg skrev jeg at jeg ønsker å starte en skolekino (les den gjerne). Nå har vi kommet fram til at det er gratis inngang på kinoen, men du kan melde deg som medlem og få rabatter på kioskvarer. medlemsskapet koster rundt 250 året ettersom hva vi kommer fram til med pris og sånt. Og her er spørsmålene!

 

Siden det ikke koster noe for selve kinoen, kan jeg da sende filmene fra netflix?

 

Hvor kan jeg kjøpe popcorn fra? Kan jeg bare gå ned i butikken å kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En skole er jo en rimelig offentlig plass.

 

Du må være 18 år,Mindreårige kan benytte seg av tjenesten, men bare under tilsyn fra en voksen person.

 

https://www.netflix.com/TermsOfUse

 

Netflix-tjenesten og alt innhold man ser gjennom tjenesten, er ment for personlig og ikke-kommersiell bruk. Under medlemskapet ditt gir vi deg en begrenset, ikke-eksklusiv, ikke overførbar lisens til å få tilgang til Netflix-tjenesten og se filmer og TV-serier, kun via strømming. Med unntak av den foregående begrensede lisensen, skal ingen rettigheter, eiendomsrett eller interesser i materialet overføres til deg. Du samtykker til å ikke bruke tjenesten for offentlig framvisning.

Lenke til kommentar

Desverre bryter du loven uansett hvordan du viser filmen. Vet ikke hvordan filmklubber på høyskole/universitet gjør det, men det er jo ganske vanlig å vise (sære) filmer i filmklubb sånn sett.

En EULA som den over regnes som "signert" når du aksepterer den, så man kan ikke omgå det.

 

Søstra mi sa det var en filmklubb på høyskolen hennes men de viste så rare filmer at hun orka ikke å gå dit.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...