Gå til innhold

Verisure plugin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare hver obs på om du setter lavere en 1 time så bryter man Verisure sine anbefalinger og kan bli kontaktet av dem. Noe jeg selv ble når jeg kjørte med mindre enn 30 sekunder, og de truet da med å deaktivere kontoen min.  

 

Når det kommer til feilmeldingen så er det ikke noen mulighet til å deaktivere den pr nå. Tenkte ikke på at noen hadde verisure uten å ha alarmen. Men nå som jeg ser at det er tilfelle vil jeg ordne dette til neste versjon.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei

 

Har Verisure, og tenker å begynne med HS3. Hva trenger jeg for å få dette til å snakke sammen? Plugin som lilfire har laget, men noe mer? Må det på noen nettverk?

 

Vil all info fra sensorer også kunne brukes i HS3. For eksempel kan man bruke temperatursensoren i røykvarsleren til å styre en ovn som er koblet på en Z-wave eller 433 bryter?

Lenke til kommentar

Hei, For at pluginen skal fungere så må Verisure være tilkoblet nettet. og du må ha konto til mine sider hos Verisure. Ja alle sensorer vil komme inn som devicer i HS3 slik at du kan ha events på de. røykvarsleren til Verisure rapporterer kun temperatur hver 6. time så å benytte dette til styring av ovn er ikke optimalt dessverre.

Lenke til kommentar

Fikk opp en feilmelding idag. 

 

Hva betyr dette?

 

System.Net.WebException: The operation has timed out at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.‌‎‭​‪‬‏‎‬‮‏‮‮‭‎‏‬‪‪​‮‮(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetPage(String url, CookieContainer container, Int32 attempt)

Lenke til kommentar

Bare hver obs på om du setter lavere en 1 time så bryter man Verisure sine anbefalinger og kan bli kontaktet av dem. Noe jeg selv ble når jeg kjørte med mindre enn 30 sekunder, og de truet da med å deaktivere kontoen min.  

 

Når det kommer til feilmeldingen så er det ikke noen mulighet til å deaktivere den pr nå. Tenkte ikke på at noen hadde verisure uten å ha alarmen. Men nå som jeg ser at det er tilfelle vil jeg ordne dette til neste versjon.

 

Hvordan går det med denne oppdateringen? :)

 

Plager meg jo litt den feilmeldingen.

Lenke til kommentar

Du sier alt av enheter kan brukes, men temp sensor ikke rapporterer så ofte inn. Tror du dette er mulig å forandre på? Er det for å spare batteri?

Hva med dørsensorene, det er vel greit å bruke. Eller er det forsinkelser her. For eksempel om man skal skru på lyset, hvis det tar noen sekunder sensor - sentral - internett - verisure min side - plugin - HS3 - lysbryter... Erfaringer med dette?

Lenke til kommentar

Alt du har tilgjengelig i webportalen er tilgjengelig i HS via pluginen.
Har vært i kontakt med It/support hos Verisure i ert forsøk på å endre rapporterings tiden, men dette var i følge dem ikke mulig.
Dør sensorene er ikke synlige i webportalen og derfor heller ikke i pluginen, dessverre. 

 

Om flere masser på Verisure på bedre funksjonalitet - jo større sjanse er det for å de lytter. så send gjerne ønske om oftere rapportering samt mulighet til å se dør sensorer til dem. 

 

For min egen del så er disse sensorene bare en bonus og den viktigste funksjonen er kontroll av alarmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...