Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Følelser som forsvinner?


Anbefalte innlegg

Den 18 har jeg om kjæresten vært sammen i 6 måneder, noe som er en stor ting for meg ettersom tidligere har mitt lengste forhold vart i drøyt 2 måneder. Dette har jeg jo visst hele tiden, men han, ja hva skal jeg si, elsker meg mer enn jeg elsker han. Noe som ikke har vært noe problem for meg ettersom jeg ikke er den typen som har følelser rennende ut av hver åpning i kroppen, for å si det sånn.
Men, noe som bekymrer meg er at jeg tror følelsene mine for han begynner sakte å "visne" litt. Er jo utrolig glad i han, er jo ikke det, men å være forelsket i noen er noe helt annet enn å være gode venner og er veldig glad i hverandre. Han er en utrolig følsom fyr, så dette er ikke akkurat et tema jeg føler jeg kan ta opp enda før jeg er mer sikker enn denne teorien jeg har nå. Kan noen hjelpe meg litt? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6 måneder er jo ingenting. Om du tviler allerede er det nok like greit å hoppe til neste grein :)

 

Men du sier det er "elsking" og "utrolig glad i" going on så da er det kanskje nok.

 

Er nok bare du som kan vite hvor sterke følelser du har ene eller andre veien. :)

 

Ed:skriveleif

Endret av Zim3000x
Lenke til kommentar

6 måneder er jo ingenting. Om du tviler allerede er det nok like greit å hoppe til neste grein :)

 

Men du sier det er "elsking" og "utrolig glad i" going on så da er det kanskje nok.

 

Er nok bare du som kan vite hvor sterke følelser du har ene eller andre veien. :)

 

Ed:skriveleif

Ja, det er jeg for såvidt enig med deg i. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...