Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Memory-error


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, umulig å vite hva som er problemet, men da er det neppe alvorlig. :) Sjekk om den kommer selv om du har avsluttet Skype - da har du kanskje et problem (det kan være et spyware som kaller seg skype.exe).

 

Det har visst vært endel oppdateringer til Skype i det siste, og noen ganger er det feil i programmer. Det kan også være at den ikke passer helt med lyddriveren. Du kan prøve å oppdatere den.

 

Å avinstallere Skype, slette mappa med innstillinger og logger og innstallere på nytt er også verdt et forsøk. Se her: https://support.skype.com/en/faq/FA102/how-do-i-uninstall-skype-for-windows-desktop

Slett hele den mappa "skype" inni AppData.

 

Pass også på at du har antivirus installert - og bare én om gangen. Flere går i veien for hverandre.

 

Om det ikke hjelper er det irriterende, men ikke noe å bekymre seg over, mener jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe farlig, jeg har levd med slike error's lenge av gangen tidligere. Er bare Skype som ikke "slipper taket", ikke noe å bry seg om.

 

Skann maskinen med Malwarebytes eller noe for å være sikker på at det ikke er spyware, som Emancipate nevner. Ellers så er det bare til å avinstallere Skype og passe på at alt inne i programmappa er borte, så reinstallere, som Emancipate også nevner :p

 

Det kan jo alltid henge igjen ting i registeret som gjør at denne feilen er "permanent", men det er vel neste steget :)

 

PS; Har du testet å avslutte Skype før du slår av maskinen? Kommer error'en når du avslutter det manuellt også?

 

Edit; Det kan være relatert til Internet Explorer http://community.skype.com/t5/Windows-desktop-client/application-error/td-p/4111961

 

Hva jeg søkte på, fler som har trøbbel sorterte etter dato

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...