Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Felgfarge på bil


Den Ukjente

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter nå og ser på felger, ettersom jeg skal ha ett sett nye sommerfelger. 

Bilen er en Audi A3 Sportback 2005 modell, og fargen er sølv.

800px-2005_Audi_A3_%288PA%29_1.6_Attract

 

 

Spørsmålet mitt er hvorvidt jeg skal gå for felger i sølv, eller i en litt mørkere farge. Har sett på disse, som forøvrig finnes i både sølv og mørkere.

 

Se spoileren for bilde av bilen.

 

Any thoughts?

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Sitter nå og ser på felger, ettersom jeg skal ha ett sett nye sommerfelger. 

Bilen er en Audi A3 Sportback 2005 modell, og fargen er sølv.

800px-2005_Audi_A3_%288PA%29_1.6_Attract

 

 

Spørsmålet mitt er hvorvidt jeg skal gå for felger i sølv, eller i en litt mørkere farge. Har sett på disse, som forøvrig finnes i både sølv og mørkere.

 

Se spoileren for bilde av bilen.

 

Any thoughts?

 

På forhånd, takk!

Test selv her da vel :)http://www.martinsfelger.no/felger/felg-p%C3%A5-bil-hd-2.0.aspx#ci:38|img:136|w:Nitro_Speed|ws:20|b:2|m:17

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mørke felger ville kledd den bra!

 

Gunmetal, Bronze, Matt Bronze feks..

 

Jeg lakkerte felgene jeg hadde på min bil frem til i sommer i BMW`s Marrakesh Brown, vanvittig pen farge med fin effekt :)

attachicon.gif11CEB12C-BB56-4891-8B1D-203241D8B435.jpg

attachicon.gif96DD967A-5210-46FA-8E73-5770AF945B74.jpg

De felgene har jeg fått en vanvittig god pris på, så kjøper jeg nye felger blir det de jeg linka til i førstepost. :)

 

De finnes i både sølv og gunmetal. Det ser ut til at det blir gunmetal-felgene på meg!

Lenke til kommentar

 

Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felger

Jeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det).

 

så du i det hele tatt siden jeg linket deg??

Lenke til kommentar

 

 

 

Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felger

Jeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det).

så du i det hele tatt siden jeg linket deg??

Ja, gjorde det, bare glemte å svare! :)

 

Siden gjorde meg forsåvidt likk mer sikker på at gunmetal vil se bra ut. Takker for den!

Lenke til kommentar

 

 

 

Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felger

Jeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det).
så du i det hele tatt siden jeg linket deg??

Ja, gjorde det, bare glemte å svare! :)

 

Siden gjorde meg forsåvidt likk mer sikker på at gunmetal vil se bra ut. Takker for den!

 

Bra du så den!

er en fin hjelp når en er usikker :)

Lenke til kommentar

 

Tror det hadde kledd bilen med litt mørkere felger

Jeg tror det jeg også, men samtidig er jeg smånervøs for at det skal se harry ut. Har svært lite erfaring på dette feltet. Er ikke ute etter å ha noen rånebil heller (Forøvrig no offense til de som ønsker det).

 

 

Det kommer nok ikke til å se harry ut. Har sett mange biler i sølv med mørke/svarte felger. Synes det ser bedre ut enn å ha felger som har samme farge som resten av bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...