Gå til innhold

Samsung Galaxy s4 - Forsikring


Mr.Eto

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har forleden mistet/blitt frastjålet min Samsung Galaxy S4. Jeg kjøpte den da den akkurat hadde kommet ut ny hos elkjøp for nesten 12.000 kroner sammen med 1 års abonnement. Jeg har nå fått høre at reiseforsikringen kanskje dekker dette fordi de dekker deg i det du er utenfor huset og ikke bare på reiser. Er dette sant? Isåfall, hvordan går jeg frem, og får jeg igjen penger (isåfall hvor mye?) eller en ny mobil i tilsvarende modell. Jeg er kunde hos Europeiske forsikring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om den har blitt stjelt vil den nok dekke det.

Det eneste jeg har hørt om reiseforsikring er at noen andre enn deg selv må ha skadet telefonen for at den skal gjelde.

Altså dersom noen tar telefonen din og kaster den slik den blir ødelagt skal du få det dekt, det samme om den har blitt frastjålt.

 

Ser ingen grunn til du ikke skal få dette gjennomført.

Lenke til kommentar

Det er mange forskjellige reiseforsikringer som dekker forskjellige ting, så enkleste er vel å høre med forsikringselskapet sitt. Spekulasjoner fra forumbrukere vil uansett ikke gi deg et endelig svar på det spørsmålet. Ofte er hendelseløpet avgjørende for hvorvidt det dekkes eller ikke. Du skriver f.eks mistet/frastjålet... Men det er to helt forskjellige ting når det kommer til forsikring. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...