Rabagastn Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Finnes det noen gratis hjemmeside-hosts der ute i verdens vide nett? Jeg leter etter en som takler MySQL og PHP, for jeg skal legge ut invision power boards. Jeg er for tiden uten jobb, og må/bør derfor ha en som er gratis...
Skaptrollet Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 vet ikke om noen som er gratis men servetheworld og diverse andre webhotell providere tilbyr full MySQL og php støtte inkludert domene for 39kr/mnd da fåpr du 1gb plass og 5gb transfer som er veldig billig. også har de en som koster 25 tror jeg som er 500mb og 3gb transfer elns www.servetheworld.net bruker de selv og er veldig fornøyd
nomercy13 Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 www.tk? vet ikke om de støtter MySQL og PHP men du kan jo se
liebermannXCR Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Bare hold deg langt unna UniWeb, det er noe skikkelig piss....., gratis er det jo heller ikke! Måtte bare få sagt det, de har irritert meg noe så helt sinnsykt i det siste
Lurifaksen Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Du får ikke mysql som funker skikkelig gratis. Men jeg tror b-one.net er et veldig bra alternativ. Koster kun 10kr måneden.
vingtor Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 bruker www.servetheworld.net sjølv. veldig nøgd.
Aireal Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Clickit AS stinker også så det holder, hold deg unna. Jeg bruker nå www.ipowerweb.com, for 8$ i måneden får du veldig mye. 30GB trafikk og masse tilleggs tjenester. Sjekk ut selv
kristoffer99 Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 b-one.net er ikke bra synes jeg. Nevnt det tidligere, men deres kontrollpanel er elendig. Ingen muligheter. Jeg anbefaler xmac.no til alle mine webdesign kunder. Rask service, ubegrenset e-post/sql/sub-domener/ftp og rimelige priser. Kris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå