Gå til innhold

ulovlig xp?


mr_lf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke xp cd, fikk den ikke med når jeg kjøpte pc`n på komplett.no.... jeg kommer ikke inn på pc`n lengre pga en feil mld som sier: \windows\system32\confug\system ikke er der eller er skadet. vil en reinstalasjon ødelegge alt annet som ligger på disken, eller bare windows?

 

ps: jeg syns ikke spørsålet var "dumt", siden jeg har betalt en gang for xp, vil jeg helst slippe å betale en gang til! men hvis noen har noen andre måter er jeg helt åpen for det!

 

 

:edit:

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar
jeg har ikke warez versonen, men jeg har heller ikke den vanlige... jeg kommer ikke inn på pc`n lengre pga en feil mld som sier: \windows\system32\confug\system ikke er der eller er skadet. vil en reinstalasjon ødelegge alt annet som ligger på disken, eller bare windows?

 

ps: jeg syns ikke spørsålet var "dumt", siden jeg har betalt en gang for xp, vil jeg helst slippe å betale en gang til! men hvis noen har noen andre måter er jeg helt åpen for det!

Tror dette problemet kan fikses ved å gjøre det denne linken sier:

 

http://support.microsoft.com/default.aspx?...5&Product=winxp

Lenke til kommentar

jeg beklager det med warez, kansje ikke det smarteste å si, men jeg vil ikke betale til microsoft en gang til for noe jeg har kjøpt. jeg eier jo lisensen og cd-key`n. Men hvis en annen xp cd ikke vil fungere med min cd er jeg jo like langt....

 

:edit: Warez fjernet :/edit:

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar
jeg beklager det med warez, kansje ikke det smarteste å si, men jeg vil ikke betale til microsoft en gang til for noe jeg har kjøpt. jeg eier jo lisensen og cd-key`n. Men hvis en annen xp cd ikke vil fungere med min cd er jeg jo like langt....

Det er OK ! Hvis du har fått ødalagt CDèn din så ring til MS og

forklar situasjonen. De vil helt sikkert hjelpe deg hvis du har

gyldig lisens.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...