Gå til innhold

Design til GFX.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott!

Litt idetørke her angåande logo, men prøver meg litt fram...

Dunestar, og alle andre som prøver på logo: Ikkje lag med farger, kun svart kvitt (og gråtoner seff), sånn at vi kan legge på farger seinere når dei er bestemt ;)

Det er ikke så farlig. Logoene kan i verste fall tintes. ;)

Jeg lager mitt første forslag i farger, ihvertfall.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Takk til de som nevnte meg ;) Jeg er opptatt for tiden, men hvis jeg har tid så stiller jeg opp med en eller annen minijobb...

 

Jeg regner vel med at jeg sender en mail eller to til Mikka når jeg har tid...men lykke til da! Med så mange flinke folk her på forumet så klarer dere sikkert å komme frem med noe brukbart...

Lenke til kommentar

Jeg er lett med, og vet at (jonas) sikkert hadde digget det!

 

Men dette må noen lage en tråd i tilbakemeldinger om, evt få flyttet denne dit. Jeg kan ikke lage en, tror ikke jeg blir tatt seriøst lenger... Etter disse to trådene:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=156444&hl=

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=156019&hl=

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar

woow her gikk det fort.

 

Årsaken til at GFX.no ble lagt på is midlertidig er flere. Den antagligvis største årsaken var mangel på medarbeidere og design, men også pga annet arbeid for oss som drev med det. Dette _kan_ forandre seg fort grunnet interne diskusjoner (selv om man alltid trenger medarbeidere).

 

Ang grafikkdel på forumet:

 

Den dagen gfx.no blir en realitet som en del av nettverket vil det antagligvis dukke opp en grafikkdel på forumet. (Forslag til struktur kan forøvrig sendes til [email protected] hvis noen har noen gode ideer).

 

Før dere løper avgårde å lager eget forum så må jeg nesten spørre hva vitsen er? det finnes allerede dedikerte forum for grafikk her i norge, og poenget med en grafikkdel på dette forumet var vel nettopp at det skulle være på dette forumet?

 

Ang brukerbasert side:

 

At dette er en mulighet er det jo ingen tvil om. Linux entusiastene her på forumet har jo snart klart det så det er ingen grunn til at dere ikke skal klare det. Det faktum at vi faktisk sitter på domenenavnet dere snakker om i denne sammenheng er faktisk bare en formalitet. Hvis noen av dere faktisk ønsker å danne et/en styre/råd/gruppe og gjennomføre det før vi rekker, og ønsker å gjøre det under nettverket er dette faktisk mulig. Det er jeg som står ansvarlig for gfx.no prosjektet per dags dato og jeg er åpen for "forhandlinger".

Lenke til kommentar

Vi har jo ikkje planlagt noke anna enn designet fåreløpig, vi var litt leie av å vente ;)

Uansett, det forumet "vi" oppretta er kun til diskusjon angåande kreasjon av gfx.no designet - det er ikkje et permanent forum. Litt lettere å ha et forum der en kan opprette fleire tråder om nesten samme emne, så slipper vi rot :)

 

Ja, det fins mange andre grafikkforum her i norge, men det er heller labert med aktivitet på dei i forhold til her, ettersom her er det ganske mange tusen brukere - mot kanskje 300 i gjennomsnitt på "alle andre" grafikkforum...

 

Håper igrunn berre "vi" kommer til en fin løsning, som alle er fornøyde med - og at gfx.no blir en realitet innen nyttår!

 

- Arve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...