smort1 Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Wales Millennium Centre, Cardiff! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Fantastisk flott fasade som du har gjengitt fint. Likte versjon 2 også som viser detaljene. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Fantastisk flott fasade som du har gjengitt fint. Likte versjon 2 også som viser detaljene. Takker, Lassern! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Stilig. Fine og interessante bilder av den spesielle fasaden. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Stilig. Fine og interessante bilder av den spesielle fasaden. Mvh. Rolf Takker, Rolf! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Flotte bilder av denne meget spesielle fasaden. Skarpt med fine farger og masse detaljer. Fine versjoner begge to. Den Walisiske teksten vil jeg ikke gi meg ut på ,uforståelig og med alt for mye konsonanter. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Flotte bilder av denne meget spesielle fasaden. Skarpt med fine farger og masse detaljer. Fine versjoner begge to. Den Walisiske teksten vil jeg ikke gi meg ut på ,uforståelig og med alt for mye konsonanter. Mvh Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Dette var stilige bilder. V1 er mer min type enn V2 Fargenyansene i fasaden trekker spesielt opp. Fargen gir meg merkelig nok assosiasjoner til cola-is på 90-tallet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Dette var stilige bilder. V1 er mer min type enn V2 Fargenyansene i fasaden trekker spesielt opp. Fargen gir meg merkelig nok assosiasjoner til cola-is på 90-tallet. Takker, DataFMT! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Fotomessig sett velger jeg meg V2 der jeg foreslår 3 mm. kut i bånn for å tette glipa da jeg tror det vil øke spenningen. Scroll ned og se om du er enig. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Fotomessig sett velger jeg meg V2 der jeg foreslår 3 mm. kut i bånn for å tette glipa da jeg tror det vil øke spenningen. Scroll ned og se om du er enig. Roar Takker, Roar! Mmtja, vet ikke helt. Ser jo det funker bra uten den glipa også, men like gjerne med en større glipe også (for å få en "luftigere" følelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg