Gå til innhold

Rap-låt av meg: "What The F##k"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"You're just a homo - I'm a sapien" er det drøyeste disset jeg har hørt i mitt 19 år lange liv.

Nei, men sånn helt ærlig skjønte jeg under halvparten av det du sa, og det jeg fikk med meg hørtes ut som noe en prepubertal gutt som nettopp hadde lært seg å banne ville ha skreket ut under et raserianfall.  

Lenke til kommentar

"You're just a homo - I'm a sapien" er det drøyeste disset jeg har hørt i mitt 19 år lange liv.

 

Nei, men sånn helt ærlig skjønte jeg under halvparten av det du sa, og det jeg fikk med meg hørtes ut som noe en prepubertal gutt som nettopp hadde lært seg å banne ville ha skreket ut under et raserianfall.  

lmao drøyeste disset?

 

 

Helt. For. Jævlig. for min del iallefall :)

haha, lol takk for å ha sjekket den ut ihvertfall.

 

 

Den går ann. Ikke helt meg. :wee::glare:

Takk for å ha sjekket ut da. takk takk.

Lenke til kommentar

"You're just a homo - I'm a sapien" er det drøyeste disset jeg har hørt i mitt 19 år lange liv.

 

Det drøyeste jeg har hørt er at det er det drøyeste du har hørt :rofl:

 

Er ikke noen superfan av rap, men den virka bra den der. Stemmen ble ikke overdøvet og tempoet/ tydeligheten i syngingen var bra, noe som er viktig for meg hvertfall, bra melodi også :thumbup: 

Lenke til kommentar

 

 

Um, litt for mye banning for meg, men kult dog..

 

Er du fra Iran? 

 

Ja, opprinnelig fra Iran.

 

 

 

"You're just a homo - I'm a sapien" er det drøyeste disset jeg har hørt i mitt 19 år lange liv.

 

Det drøyeste jeg har hørt er at det er det drøyeste du har hørt :rofl:

 

Er ikke noen superfan av rap, men den virka bra den der. Stemmen ble ikke overdøvet og tempoet/ tydeligheten i syngingen var bra, noe som er viktig for meg hvertfall, bra melodi også :thumbup:

 

Takk for bra feed.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...