OHJohansen Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Blant annet stod råtøff spillskjerm på menyen.SNIKTITT: Se hva mer vi fant hos Asus
FrihetensRegn Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Stilig skjerm, bare synd den har G-Sync. 3
rasivert Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Stilig skjerm, bare synd den har G-Sync. Hva er problemet med G-Sync?
FrihetensRegn Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Stilig skjerm, bare synd den har G-Sync. Hva er problemet med G-Sync? Fordi det er en proprietær standard for nvidia. DisplayPort Adaptive-Sync er lisensfri. 2
Toxicinity Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 "Skyrim-spillet vi prøvde" vet ikke om jeg skal grine eller le 2
Niklasp Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Skyrim? Dette er the Witcher 3.. Vi fikset opp i den lille glippen nå Takk! - Niklas
Nizzen Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Stilig skjerm, bare synd den har G-Sync. Hva er problemet med G-Sync? Fordi det er en proprietær standard for nvidia. DisplayPort Adaptive-Sync er lisensfri. Synn g-sync fungerer bedre enn freesync, så vi MÅ kjøpe g-sync...
Carls1 Skrevet 14. september 2015 Skrevet 14. september 2015 Mulig jeg tar feil men er det ikke G-Sync for Nvidia og FreeSync for AMD? jeg har verken søkt eller sjekket men det går kanskje på tvers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå