Gå til innhold

Muren...


Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt en severdig serie.

I V2 ville jeg tatt en beskjæring opp slik at øvre ramme hadde skåret i muren uten den åpningen der oppe.

Kanskje kunne den buete delen øverst i V3 også vært fjernet for å lede blikket enda mer direkte på hølet.

I V4 ville jeg klona eller kutta vekk den svarte stripa øverst til høyre.

I V5 ville jeg tatt en beskjæring oppe slik at den vesle trekanten rett oppunder ovre ramme forsvant så ramma gikk akkurat der de til linjene går sammen.

Nå behøver du jo ikke være enig med meg. Jeg bare forteller det jeg ser og tenker som du kan se nærmere på eller rett og slett bare forbigå i stillhet.

 

Roar

Lenke til kommentar

Dagens bilde: Flott serie som illustrerer en mørk episode i Europas historie. Serien fremstår som en helhetlig fortelling, men byr likevel på en fin variasjon i komposisjon og uttrykk. Den valgte etterbehandlingen passer godt til den dystre historien.

 

Hvert bilde står kanskje ikke like sterkt for seg selv, men fungerer veldig bra sammen. Godt eksempel på at summen kan til tider være større enn bestandelene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takk til dere alle for hyggelige og positive kommentarer.

Og til Roar for konstruktive kritikk , jeg er enig i forslagene til beskjæring .

Takker også for å ha blitt plukket ut til dagens bilde.

 

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...