Gå til innhold

Linux User Groups

Velmont

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg antar at en del av dere er medlem i en LUG, men hvilken og hva driver dere med? Noen slappe? :)

Jeg er selv med i OxLUG - Oxford Linux User Group, også har vi OxGLUG møter også. De er egentlig bare besøk på en pub og sitte å snakke om diverse :p

(GLUG som i den lyden som kommer når vi hiver nedpå litt ;) )

(egentlig så kommer OxGLUG navnet ifra en gang de ville ha Richard Stallman til å snakke på et møte, men han ville ikke fordi det ikke var GNU i navnet - derfor lurte de på om de skulle forandre navnet til Oxford GNU/Linux User Group.. Men, nei, det skjedde ikke ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trodde jeg var på mailinglista til SJLUG, men har ikke fått noe de siste månedene :S SLUG virket ihvertfall ikke særlig oppegående. :roll:

Her i OxLUG så skjer det MASSE :| Jeg har til og med blitt tilbudt medlemskap i Oxford Universitetets "Computer Society".. Heeey :D

Normalt tar de bare inn Ox. Un. studenter, men av og til noen utenfor også ;) Stilig. Skal se om jeg får meldt meg inn da. Endelig få snakke litt Linux/PC også.

Er ikke særlig oppegående de Media studentene her på Colleget iallfall! :)

Skrevet (endret)

Eg er medlem i OLUG men er desverre ikkje aktiv.

Edit: OLUG er sjølvsagt aktiv. svært aktiv. men ikkje eg

Endret av jaskorpe
Skrevet

Bergen har en meget aktiv brukergruppe ( http://www.blug.net ) med sosiale aktiviteter (pub) og månedlige seminarer om interessante temaer, av interessante folk (vi har hatt besøk av Alan Cox f.eks.). Men det finnes ingen medlemsordning, man er på mailinglisten og går på møtene.

Skrevet

er medlem av Norwegian Linux Community (nlc.no), og prøvde å være med på å dra i gang Vestfold Linux User Group for noen år siden etter mye nedetid.... Skjedde ikke noe der :(

Skrevet

Man er alltid velkommen hos Egil ;) Hehe.. Maa fikse noe LUG LAN naar vi kommer hjem, vi er jo 3stk som bruker linux, meg og Egil hele tiden saa det er jo nesten en liten LUG :>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...