Gå til innhold

Exoplanet på Kickstarter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første 20 sekundene av videoen var jeg på nippen til å skru av. Tenkte den grafikken gikk ut på dato for noen år siden. Men konsept og story er jo viktigere i mine øyne. Ihvertfall til et punkt. Og det ser ut som dette kan bli artig. Jeg ville øke pledgen min for å hjelpe med å nå stretch goals, men jeg er ikke så interessert i alpha og beta access. Ble til at jeg gikk inn på 20 dollar tier for 2 lisensnøkler. Har en kompis jeg tenker kommer til å digge dette. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Tja, sikkert flere enn meg som er lei av at spillutviklere skal ha betalt så lenge i forveien. Kommer det som ferdig spill på markedet skal jeg se på det da. 

 

Slik spillbransjen driver på vil Steam anno 2020 være et sted hvor du donerer 50 dollar til folk som akkurat har hatt sex, i tilfelle de blir gravide og får barn som vokser opp til å bli spillutvikler. 

Lenke til kommentar

Jeg er ikke uenig. Jeg backet Shenmue 3, og Bards Tale 4 også. De skal være klare i 2017! Men med BT4 skulle jeg i det minste få Wasteland 2 på kjøpet. Men har ikke fått nøkkel enda.  :realmad:

 

Exoplanet skal være klart i mars 2016, så det er ikke langt unna. Men om man betaler 35 dollar, og tiers oppover kan man få "Instant developer's Alpha Access" et par uker etter kampanjen er over. Så kan man prøve spillet med en gang, og følge utviklingen frem til ferdig produkt om man ønsker det.

 

Jeg synes større titler som nok hadde blitt lagd uansett, og som ikke kommer på markedet før om potensielt flere år til, sånn sett ødelegger hele poenget med kickstarter. Noe du egentlig nesten bekrefter med å være lei av modellen..

Lenke til kommentar

Ikke noe jeg har lyst til å støtte da det ser ut til at de bruker spambots for reklame

 

Hø? Hva er det? Hvordan kommer du frem til det?

 

Edit: Never mind. Så det nå. Det de er beskyldt for, (som sikkert kan være sant) er altså å lage falske kommentarer i kommentarfeltet under bilder fra spillet på imgur. Slik at mange nyopprettede brukere på imgur lagde korte, og veldig like kommentarer om hvor bra spillet ser ut. Til sitt forsvar sier utvikler at de bare har bedt en venn i "the gaming community" om å hjelpe dem, og at han har fra sin webside oppfordret sine lesere til å opprette konto på imgur for å "upvote" spillet. At det ikke er bot altså. Dette ser ut som det kan ha pågått i 2 uker, men utvikler sier det bare er de siste par dagene at dette har skjedd.

 

Jeg antar jeg kan fjerne min pledge. Men for å være ærlig så skjønner jeg jo om de ble skuffet over mindre oppslutning enn de håpet på, og har prøvd å tromme opp litt ekstra reklame for prosjektet sitt. Prinsipielt er jo dette kanskje problematisk. Men jeg tenker jeg lar min pledge ligge. Spillet ser fremdeles ut som akkurat hva jeg har ønsket meg. :)

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Slang inn 45 dollar jeg, gir blaffen i pr-stuntene, all pr er god pr, nå fikk de ekstra mye skriverier pga dårlig pr, og at folk vet om de er viktigst. 

Historien var jo kul og jeg skal røyke ingame som en bad ass med mine sigaretter jeg får

 

Får vi kanskje se Herr War på en ingame wanted poster også da? :D

Lenke til kommentar

Var det ikke bare noe vås i rulleteksten a. 

De store donorene fikk jo statuer i spillet osv. 

 

Vært kult å kommet på wanted-oppdragene da hehe 

 

Det står på 45 dollar pledgen: "Your face on an in-game poster in Wanted style". Jeg vet ikke hva de legger i det, om folk skal sende inn bilde av seg selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...