Gå til innhold

Russeside med asp


Anbefalte innlegg

Jeg har "fått i oppdrag" å lage en russeside. Greit nok, gjort det før så derfor tenkte jeg skulle eksperimentere litt denne gang. Prøvde meg med litt asp, og det gikk jo forsåvidt greit. Kan dere sjekke om det virker hos dere? Gå inn på de forskjellige styremedlemmene jeg har lagt inn f.eks og ta det derfra.

Hva med design da. For kjedelig? For fjortiss? :shrug:

 

Siden lacker av innhold, men jeg holder bare på å prøve ut enda. Det er ikke innholdet jeg vil ha tilbakemeldinger på, for å si det sånn.

 

En ting til; Når en sender et skjema, hvordan får en da til at en ender opp på samme siden uansett. Når en skriver noe i shoutboxen og trykker "send beskjed" ender en nå uansett opp på default.asp, fordi jeg har definert dette som "bekreftelses-side". Om jeg ikke definerer noen bekreftelsesside, kommer en til en fp-generert side som sier at innleggingen er ok. Jeg vil at en skal reloade den siden en er på. Shoutboxen ligger i en include-fil. Noen som har peiling på asp og frontpage som kan hjelpe meg med dette?

 

>> Forussen'04

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående bekreftelsesproblemet må det vel være mulig å lagre en variabel hver gang man går inn på en side som sier hvilken side man er inne på. Da kan man bruke denne til å definere hva som skal være bekreftelsesside.

Vet ikke hvordan koden blir i asp (VBscript?) though.

Endret av dms
Lenke til kommentar
Flott side, men:

 

- Muligens litt bleke farger. Tror kanskje enda sterkere rød kunne gjort susen.

 

- Lag en preload til hover-bildene i menyen.

Ja, siden er nok kanskje litt sløv i fargene, men synes at sterke rødfarger ofte blir veldig "skrikende". Og så må jo nesten siden være rød da...

Preloadscript kommer seffers på startsiden.

Lenke til kommentar

siden er stili' Er det stress å sette seg inn i asp? kan java og til dels vb.net Trenger asp i forbindelse med kontakt skjema til stormTT siden - den stygge gamle vettu ;)

 

Men mer om siden: Synes det falmede røde var greit jeg. Fin combo med bakgrunn og litt lysere forgrunn.

Veldig fine og oversiktlige sider om styret

Gleder meg til å se resten av siden

Endret av enden
Lenke til kommentar
Stilig side, virkelig, men:

 

- litt rosa?

- meldingsboks må være like brei som feltet der navnet skal være

- tydeligere symbol på mailknappen (en konvolutt?)

 

Ellers er det saftig bra! :)

Grattis med ny flott side!

Dunestar:

litt rosa?
Det stemmer. Eller det er vel egentlig en farge midt mellom hvit og rød. Men sterkere rødfarger liker jeg ikke. Får teste meg litt frem.
meldingsboks må være like brei som feltet der navnet skal være
Skal årnes.
tydeligere symbol på mailknappen (en konvolutt?)
Det er egentlig en konvolutt, men det viser bare dårlig. Skal se hva jeg kan bruke der. Må endres ihvertfall.

 

Takker for tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...