Gå til innhold

z-wave gateway for Loxone


Anbefalte innlegg

Jeg har et smarthus bestående av KNX, EnOcean og Loxone. Nå har jeg fått inn idlock.no sin dørlås, og de skal komme med en z-wave modul til denne.

 

For at dette skal virke må jeg ha en gateway fra z-wave til en av de andre teknologiene, eller evt IP.

 

Noen tips til dette? Er vel like så enkelt å ha en IP gateway? Men da blir programmeringen i Loxone litt værre igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et smarthus bestående av KNX, EnOcean og Loxone. Nå har jeg fått inn idlock.no sin dørlås, og de skal komme med en z-wave modul til denne.

 

For at dette skal virke må jeg ha en gateway fra z-wave til en av de andre teknologiene, eller evt IP.

 

Noen tips til dette? Er vel like så enkelt å ha en IP gateway? Men da blir programmeringen i Loxone litt værre igjen..

 

Z-wave KNX-gateway kanskje?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Jeg har et smarthus bestående av KNX, EnOcean og Loxone. Nå har jeg fått inn idlock.no sin dørlås, og de skal komme med en z-wave modul til denne.

 

For at dette skal virke må jeg ha en gateway fra z-wave til en av de andre teknologiene, eller evt IP.

 

Noen tips til dette? Er vel like så enkelt å ha en IP gateway? Men da blir programmeringen i Loxone litt værre igjen..

 

Z-wave KNX-gateway kanskje?

 

AtW

 

 

Har du erfaring med det? Det er godt mulig det er det beste.

Fant så mye forskjellig når jeg søkte på z-wave KNX gateway, ble litt usikker.

 

/t

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...