Gå til innhold

noen som spiller musikkinstrument?

Jonki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var vokalist i ett band en stund, men av instrument så kan jeg litt bassgitar(morro) og nok akustisk til at jeg kan spille det jeg har lyst til å spille. Den står på huskelista når jeg drar plasser om sommeren, f.eks i båt :yes:

Skrevet

Jeg spiller gitar, har holdt på noen år nå, har steinharde fingertupper på venstre hånd. :-)

Jeg kan også spille en slags irsk tinn fløyte, kan en del irsk folkemusikk, men det er ikke så gøy lenger. Man trenger et band for å holde på med sånt.

Skrevet

Nice den der... vurderer sterkt å gå til anskaffelse av en el-gitar snart.

Gitar'n min:

hrb-200.jpg

låter som smør på sitt beste.

Skrevet (endret)

my%20gear.JPG

utstyret mitt, Morgan Legend 4 strengers bass og Hartke B300 30w basscombo

bassen er egentlig noe jallamekk, men den fungerer

Endret av Jonki
Skrevet
Brelett er det beste ffs!

Tror faktisk jeg aldri har smakt det... skal ikke uttale meg om noe jeg ikke har prøvd. Med bremykt er bra greier! :yes:

Skrevet (endret)

Spiller trommer og litt bassgitar. Har spilt trommer i ca 12-13 år nå. Kjøpte meg bass for noen måneder siden, moro å prøve litt forskjellig. Men trommer vil alltid være mitt hovedinstrument, vurderer å satse proft på det... Spiller i Metallica-coverband for tiden, men spiller stort sett hva det skal være

Endret av ZprMario
Skrevet

Gitar og keyboard. Har en kassegitar med mic/preamp/eq (solgte elgitaren og skal ha en ny etterhvert når jeg finner ut hva jeg vil ha), Roland D50 med MEX utvidelse, Roland XV-5050, Korg ER-1 (prøver å selge sistnevnte, kontakt meg om du er interessert, groovebox).

Ønsker å kjøpe noen kilo inspirasjon om noen har noe å selge.. :roll:

Skrevet

Spiller gitar litt, er ikke så god at det gjør noe da. Spiller mest akkustisk, men har el gitar, som jeg skal begynne å spille på når jeg får forsterker

Skrevet

Hehe, LordTimmy, flere som har Jiwestone gitar her ja :)

Har en sånn rød fjøl med Floyd Rose og greier. Merker at den ikke kosta skjorta, men for guds skyld, den fungerer jo. Fikk meg en Boss GT-5 til en billig penge i vår, er litt artig å se på der den ligger og ser ørti ganger større ut enn 20 watter'n. Dårlig proporsjoner der ja.

Også har jeg faktisk spilt trombone i barnekorpset, men det var jeg ikke så interessert i. Var mest med på det der for å kunne sprade rundt i uniform. :)

Ah, skal forresten på posten i morgen og hente noen tab-bøker. Gleder meg som en unge som er litt mindre enn det jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...