Gå til innhold

Denne ammunisjonen er for de som vil skyte ned droner


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på det samme fordi jeg ser ingenting uvanlig med disse stålhaggelpatronene, kun emballasjen.

 

Jeg ser fortsatt ingen gode alternativ til nettpistol når man skal ha ned en uvedkommen drone i en by.

 

 

Du skal ikke se bort ifra at det ikke er noe uvanlig med patronene, for noen år tilbake var det den store Zombie trenden i amerikansk våpen industri.

Og jeg mener å huske at det var en del "Anti zombie ammo" som eksisterte på hyllene, men solgte siden det matchet trenden naturligvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor vidt er det lov å skyte ned en drone? Hvor mange kubikk med luft over tomta si eier man egentlig, tror egentlig at man ikke gjør det I det hele tatt. Finnes det noen retningslinjer over hvor høy en drone (eller hvilket som helst annet flyvende object) må fly? Hva om jeg flyr over min egen tomt men filmer mot naboen får han lov til å skyte min drone da?

 

Nå med kommunevalget på vei hvordan ser de forskjellige partier på dronesaken?

Lenke til kommentar

"Denne ammunisjonen retter seg mot folk som vil skyte ned droner"

står det på forsiden... den setningen blir vel litt feil, eller hur?

 

"I USA har noen nå gått ganske langt i sin drone-fiendtlighet. Der markedsfører man nemlig nå ammunisjon mot folk som ønsker å skyte ned droner".

 

Det er ingenting galt med den setningen? Altså, man markedsfører mot en forbrukergruppe - I dette tilfellet de som ønsker å skyte ned droner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...