Gå til innhold

Onkyo CS-265 / stereoanlegg som ikke støyer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om noen har erfaring med Onkyo CS-265 (selges som Onkyo Hi-Fi Mini stereosystem på Elkjøp). Jeg prøver å finne ut hvor stille / støyende den er når den spiller av CD-er.

 

Jeg har et stereoanlegg som jeg kjøpte for et drøyt år siden, som støyer veldig. (Man hører at platene går rundt / blir lest av, på en måte.) Så lenge jeg har på volum 10 eller høyere, hører jeg det ikke. Saken er at jeg liker å ha på lavere volum, men det er umulig når spilleren støyer sånn.

 

Om ingen har erfaringer med akkurat det anlegget, vet dere om et (kompakt/mikro) stereoanlegg til en relativt billig penge (rundt 5000,- eller lavere f.eks.), som ikke støyer?

 

Jeg har ikke så mye peil på sånne ting. Altså, jeg bryr meg ikke så mye om f.eks. lyden fra høyttalerne er middelmådig. Det viktigste for meg er at selve CD-spilleren ikke støyer. Hvis det gir mening.

 

På forhånd tusen takk.

Endret av trekkoppfugl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg bruker CD til er å overføre dem til tapfritt format. Livet er enklere uten disse fysiske platene man skal forholde seg til. Anbefales :)

Forøvrig bør ikke en CD-spiller lage for mye lyd fra drivverk, da ville jeg returnert den. En del CD-plater er det også litt kast i; som kan bidra til enda mer spennende lyder fra drivverk om det ikke er helt på stell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...