Gå til innhold

Problemer med Norwegian kundeservice


Anbefalte innlegg

Min mor valgte frivillig å hjelpe Norwegian med å vente til neste flyging 5 timer senere mot en betaling på 150€ siden de hadde begrenset kapasitet pga sykdom i manskapet. Hun fikk beskjed om at pengene skulle være på konto 2 dager senere. Dette er 3 uker siden, pengene har ikke kommet enda, og når hun ringte de i dag ble hun satt over 6 ganger før hun hevet stemmen og krevde at de fant en løsning.
Det hjalp ikke, og hun har enda ikke fått bekreftet at pengene skal overføres.

Hva er beste måte å gå videre på i denne saken? Jeg har jo lyst til å ringe å skrike i telefonen, men tviler på at det hjelper. Kan man sende et skriftlig krav med en dato for når det skal være på konto, og når skal i så fall denne fristen være? Hvordan kan man gå fram med en inkassosak i dette tilfellet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...