BeyondALL Skrevet 26. august 2015 Skrevet 26. august 2015 Min mor valgte frivillig å hjelpe Norwegian med å vente til neste flyging 5 timer senere mot en betaling på 150€ siden de hadde begrenset kapasitet pga sykdom i manskapet. Hun fikk beskjed om at pengene skulle være på konto 2 dager senere. Dette er 3 uker siden, pengene har ikke kommet enda, og når hun ringte de i dag ble hun satt over 6 ganger før hun hevet stemmen og krevde at de fant en løsning.Det hjalp ikke, og hun har enda ikke fått bekreftet at pengene skal overføres. Hva er beste måte å gå videre på i denne saken? Jeg har jo lyst til å ringe å skrike i telefonen, men tviler på at det hjelper. Kan man sende et skriftlig krav med en dato for når det skal være på konto, og når skal i så fall denne fristen være? Hvordan kan man gå fram med en inkassosak i dette tilfellet?
Dubious Skrevet 27. august 2015 Skrevet 27. august 2015 Fikk hun det skriftlig? Mail er uansett det beste alternativet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå