Gå til innhold

Trenger en hobby!


AkselStr

Anbefalte innlegg

Hei! Bak skjermen sitter en 20 år gammel permittert lærling, som får i underkant av 9000 kr utbetalt fra NAV/mnd. 20 år, og 9000 burde ikke være noe problem eh? Jo, jeg betaler 8k i leigeutgifter, og har ingen planer om å flytte hjem. 

 

Ingen vet hvor lenge jeg er uten jobb, men om det skulle bli en stund kommer jeg til å gå på veggene om jeg ikke har noe å gjør. 

Trenger tips til en BILLIG hobby. Det kan så å si være hva som helst! :D Ellers har jeg drevet med ølbrygging, men det blir fort dyrt. Har heller ingen planer om å "game" trenger en hobby der jeg får aktivisert meg litt, og kommet meg litt ut. 

 

Takker på forhånd for alle svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! Er ikke alltid like lett det der. Vært der selv hehe.

 

Det du kan gjøre. Sett mål som å gå tur i alle fjellene der du bor.
Lær deg noe nytt ved bruk av internett.

Dra på telttur, kanskje alene e litt kjipt men kan alltid dra med deg noen :)

Vet ikke hvor du bor`?? men du kan finne ut av forskjellige kafeer, restauranter på internett der du bor også gå til dem kjøpe en kaffe og lese en bok? Også når du har fått jobb har du funnet de beste perlene så du kan spise der! 
Du kan dra på biblioteket! I Bergen har de et gøy bibliotek med mye spennende. Veldig kjet å utforske biblioteket!

Du kan samle flasker hehe. Ikke at det er verdens kjekkeste hobby hehe.

Søk på nettet om det e noe arrengemanger der du bor som er gratis å være med på. Konserter elns. 

Nettet er hvertfall alltid til stor hjelp :D

Er mye man kan gjøre så lenge man er kreativ :) 

Håper du finner noe å gjøre på!! 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...