Prizefighter Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Så gjennom microplex etter noe LAN bagger til skjerm og data'n osv og kom over noen. Men jeg må si de var vel dyre da, GearGrip Pro bæreveske for PC, standard til 369,00 må jeg si gikk litt over kanten. Pluss at jeg kanskje skulle hatt med en GearGrip bæreveske for 17-19" LCD, Blå til 485,00. Kunne godt vært NONAME ting for min del. Er det noen andre plasser og få kjøpt slike ting?.. :!:
Prizefighter Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Eh ja, hvordan det.. kunne gjerne hatt det i annet.
Serqevx Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Feil kategorie ja..kan postes under "kabinetter" f eks
MagE Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 hiv pc'n i bagasjeromet og ber den inn på localet
Prizefighter Skrevet 12. november 2003 Forfatter Skrevet 12. november 2003 extremt mye saklig kommentarer og mye dritt dere henger dere oppi. Neivel greit. Samma det, søppel eller kabinetter, synes det var litt offtopic så jeg skrev det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå