Gå til innhold

[Løst] Problemer med snapchat på iPhone 4


anhaga

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Min iPhone 4 begynte å bli rimelig treig, så gjenopprettet den tilbake til fabrikkinnstillingene. Nå, etter gjenopprettingen, får jeg ikke logget inn på snapchat, selv om alt er oppdatert til siste versjon.

 

Får meldingen:

 

"Oops! Du bruker en versjon av Snapchat eller et operativsystem som ikke er støttet lenger. Vennligst oppdater operativsystemet på enheten din og oppdater til nyeste versjon av appen for å bruker snapchat."

 

Vet noen hvordan jeg kan fikse dette?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis har Snapchat gjort sånn at appen ikke funker med eldre versjoner av iOs (iPhone 4 støtter kun iOs 7). Da kan det hende du har fått bruke den gamle versjonen frem til nå, men at nye enheter ikke får lov. 

Høres håpløst ut hvis det er problemet..tviler, men kan selvfølgelig hende..har jo ingen andre naturlige forklaringer jeg ihvertfall..

Lenke til kommentar

 

Sannsynligvis har Snapchat gjort sånn at appen ikke funker med eldre versjoner av iOs (iPhone 4 støtter kun iOs 7). Da kan det hende du har fått bruke den gamle versjonen frem til nå, men at nye enheter ikke får lov. 

 

Høres håpløst ut hvis det er problemet..tviler, men kan selvfølgelig hende..har jo ingen andre naturlige forklaringer jeg ihvertfall..

 

 

Ja, var litt rart at den fungerte så lenge jeg var innlogget før jeg formaterte telefonen, men ikke nå lenger...

Lenke til kommentar

Da har jeg funnet ut hva som var galt.

 

Når jeg gjenopprettet telefonen lastet jeg inn appene på nytt ved å bruke appene som allerede lå inne i iTunes. Jeg trodde disse appene var oppdaterte, men det var de altså ikke. Slettet Snapchat og installerte det på nytt, og nå virker alt som det skal :-)

 

Burde nok forstått at dette var problemet tidligere...   :eek:  

 

Takk for alle forslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...