Gå til innhold

[Løst] Nye skjerm klikker når jeg starter CS


Anzure

Anbefalte innlegg

Når jeg starter CS:GO skjer dette, alt begynner å blinke bananas i noen sekunder før spillet starter. Jeg bruker egentlig 4:3 stretched (1280x1024), men jeg får visstnok blackbars når jeg ikke skal ha det. Jeg har tuklet litt med innstillingene i NVIDIA, ingenting ser ut til å løse problemet.

 

Det gjør også en annen veldig merkelig ting, etter dette skjer er det en liten piksel som blir blå. Igår skjedde det samme, men når jeg slo på PC-en i dag var den blåe pikselen borte. Når jeg prøvde å starte CS:GO igjen kom den blåe pikselen tilbake. EDIT: Er nok bare en stuck piksel, prøver jscreenfix.com nå.

 

Skjerm: https://www.komplett.no/product/833182/datautstyr/skjermer/skjermer/benq-24-3d-led-g-sync-xl2420g

Noen NVIDIA innstillinger: https://gyazo.com/51f77cab48bcb844413b875a72bfc8b2

Video:

Endret av waremanu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv det problemet med black bars, jeg har en midlertidig løsning til det blir fiksa og det er å gå på selve skjermen sine innstillinger (knappene på siden) og gå på Display Mode så full. det må du gjøre vær gang du starter cs, og om du alt+Tab så må du gjøre det på nytt. 

 

Håper dette funker :)

Endret av WINJ3
Lenke til kommentar

Jeg har selv det problemet med black bars, jeg har en midlertidig løsning til det blir fiksa og det er å gå på selve skjermen sine innstillinger (knappene på siden) og gå på Display Mode så full. det må du gjøre vær gang du starter cs, og om du alt+Tab så må du gjøre det på nytt.

Håper at dette funker :)

Lenke til kommentar

Har du vært i Nvidia kontroll panel og satt skaleringen til full skjerm? Det skal i så fall fikse problemet :)

Det var nøyaktig det jeg gjorde, men det er noe galt med driveren 355.60 som jeg hadde (ikke oppgrader til den driveren hvis du spiller stretched). Alt fungerte når jeg nedgraderte driveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...