smort1 Skrevet 21. august 2015 Rapporter Del Skrevet 21. august 2015 Clean cut.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Bravo! Ser nesten ut som et flagg! Skikkelig bra renskjæring! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Virkelig en stilig komposisjon, fine rette linjer og gode kontraster. Vennlig hilsen >Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 En "Frekk"liten sak. Så enkelt og samtidig så virkningsfullt. Bra. mvh Ibn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Bravo! Ser nesten ut som et flagg! Skikkelig bra renskjæring! Takker, Gro! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Virkelig en stilig komposisjon, fine rette linjer og gode kontraster. Vennlig hilsen >Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 En "Frekk"liten sak. Så enkelt og samtidig så virkningsfullt. Bra. mvh Ibn Takker, Ibn! ja, det enkle kan være det beste Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. august 2015 Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Luringen skal provosere Kneppen litt nå med å la linjene gå rett ut i hjørnene?! Tror det er helt bevisst og det funker faktisk helt fint i denne komposisjonen! Kos deg med sommeren som endelig kom, det gjør jeg! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2015 Luringen skal provosere Kneppen litt nå med å la linjene gå rett ut i hjørnene?! Tror det er helt bevisst og det funker faktisk helt fint i denne komposisjonen! Kos deg med sommeren som endelig kom, det gjør jeg! Takker, Helene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Joda greit med todelt trekantsymmetri. Nå ville nok jeg latt delelinja gått mellom kortside og langside for å øke spenningen. men her er det tydeligvis satset på todelt på mer enn en måte så da funker det jo helt ålreit dette også. Siden du kommer med værmelding også så kan jeg nevne at i værmeldinga under nyhetene kl.12.00 til 12.15 lovet meteorologen mye regn og torden i morgen så da blir jo endelig kvitt finværet for en stund her på Østlandet. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Joda greit med todelt trekantsymmetri. Nå ville nok jeg latt delelinja gått mellom kortside og langside for å øke spenningen. men her er det tydeligvis satset på todelt på mer enn en måte så da funker det jo helt ålreit dette også. Siden du kommer med værmelding også så kan jeg nevne at i værmeldinga under nyhetene kl.12.00 til 12.15 lovet meteorologen mye regn og torden i morgen så da blir jo endelig kvitt finværet for en stund her på Østlandet. Roar Takker, Roar! Meldt bulder og brak utpå dagen i morgen, her også, og imens får vi uttale nok en strålende varm og fin sommerdag idag..... Endret 24. august 2015 av smort1 Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 24. august 2015 Rapporter Del Skrevet 24. august 2015 Stilig bilde med en clean cut akkurat som navnet på bildet antyder Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2015 Stilig bilde med en clean cut akkurat som navnet på bildet antyder TAkker, Laen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg