Gå til innhold

Norsk CoD Community


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både ja og nei. Fansites og forum har eksistert siden spillet ble annonsert, noe som er helt vanlig. Tror ikke det er en bestemt tidsramme for hvor lang tid det tar å danne et samfunn rundt en spesiell server eller en gruppe servere. Det kan skje med en gang eller det kan ta litt tid slik at spillet får "modnes".

 

Og det er jo derfor jeg poster nå. Bedre å være litt tidlig ute :)

Lenke til kommentar

Heisann Shio

 

Klanledern min i [ E|F ] har satt opp en offentlig Call of Duty server server.

NGC-1 Public Norway (ip:217.8.138.204)

Jeg går selv under kallenavnet [ E|F ] Ragnarokk.

I det sisste har servern vert ganske full, så det er stor sjans for å treffe på meg eller andre nordmenn. Ta turen innom NGC-1 da vel!

 

Spilte du forresten Mohaa for en stund siden? om du gjorde det treffer du sikkert på mange gamle kjenninger etterhvert ;)

 

vi sees

 

Mvh Henrik

Lenke til kommentar

Hei!

Battlefield.no har akkurat åpnet en egen seksjon for Call of duty. :)

 

Du finner en nyhetssak om det her:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=11982

 

Og du finner det nye forumet her:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=11980

 

Hvis nok registrerte medlemmer gir beskjed om at de ønsker det, så er sannsynligheten ganske stor for at vi setter opp en codserver med det aller første! :)

 

Personlig er jeg også enig med deg i at snipere er i ferd med å føkke for dette spillet på et veldig tidlig stadium. :/

Endret av Ghadafi
Lenke til kommentar
CoD er et spill som fenger, det er sikkert! Lurer på hvor dere pleier å spille hen, eventuelt om dere vet om noen norske "communities" (faste servere, forum, etc)?

 

Jeg foretrekker no-sniping men det er så som så. Vel...?

Jøss! Halla tidligere NV buddy :woot:

 

Ser at du også tenker litt på Call of Duty, hehe. Veldig bra spill, og jeg vil tro at de fleste vil gå over fra Mohaa til Call of Duty ganske snart :grin: I hvertfall etter hva jeg har hørt fra de jeg har spilt mohaa sammen.

Angående spill steder så har jeg sjekka Allseeing eye, men det programmet finner ikke spillet. Sikkert fordi det er så nytt. Har ikke kommet noe ny oppdatering som får med dette spillet... Og alt som gamespy osv. hater jeg, hehe. Har ennå ikke fått testa multiplayer pga. av ugyldig cd-key :D hehe

 

Ting ordner seg vel til slutt.. :nice:

Lenke til kommentar

Vi er en Svensk/Norsk klan som inntil nylig spilte kun Mohaa, men nå etter at Cod kom har vi satt opp vår server med kun Cod. Mohaa vil vel også etter hvert bli satt opp på en ny server når nødvendig maskinvare er anskaffet. ;)

 

Stikk innom våre hjemmesider og ta en titt, du finner oss her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...