Gå til innhold

Blomst...


Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Torbjørn , Ragnar og Thor !

Angående vannrett speilvending så er jeg nesten helt sikker på at det ikke går med de programmene jeg bruker. Jeg bruker av og til makro forsatslinser til makrobildene. Det i kombinasjon med blender på 2.8 gir en veldig begrenset dybdeskarphet.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Torbjørn , Ragnar og Thor !

Angående vannrett speilvending så er jeg nesten helt sikker på at det ikke går med de programmene jeg bruker. Jeg bruker av og til makro forsatslinser til makrobildene. Det i kombinasjon med blender på 2.8 gir en veldig begrenset dybdeskarphet.

 

Mvh

Alec

 

Jeg forstår egentlig ikke problemet med at du ikke får speilvendt vannrett.

Jeg la bildet inn i Photoshop og et klikk der hadde jeg snudd det og det funka helt OK. kunne kanskje hatt litt mer luft til det som da blir høyre. Ellers OK.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

 

Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Torbjørn , Ragnar og Thor !

Angående vannrett speilvending så er jeg nesten helt sikker på at det ikke går med de programmene jeg bruker. Jeg bruker av og til makro forsatslinser til makrobildene. Det i kombinasjon med blender på 2.8 gir en veldig begrenset dybdeskarphet.

 

Mvh

Alec

 

Jeg forstår egentlig ikke problemet med at du ikke får speilvendt vannrett.

Jeg la bildet inn i Photoshop og et klikk der hadde jeg snudd det og det funka helt OK. kunne kanskje hatt litt mer luft til det som da blir høyre. Ellers OK.

 

Roar

Problemet er, hvis vi kan kalle det et problem er at jeg har ikke Photoshop . Og jeg kjøper ikke Photoshop bare for å få denne funksjonen . Det måtte i så fall være hvis den finnes som en frittsående plug -in til DxO programmene mine.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...