Gå til innhold

CPU-blokk sitter så godt som limt fast (H100i)


B.Jarne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde dette skjedd med meg hadde jeg aldri bygd PC :p hehe jeg er redd for slike ting jeg, skjønner ikke hvordan i 2015 snart 2016 at det kan være så enkelt å bøye pinsa på cpu. pinsa burde ha vært lagd av vibranium og ikke gull. jeg synes at CPU installering er noe av det ekkleste innen pc bygging

Lenke til kommentar

hadde dette skjedd med meg hadde jeg aldri bygd PC :p hehe jeg er redd for slike ting jeg, skjønner ikke hvordan i 2015 snart 2016 at det kan være så enkelt å bøye pinsa på cpu. pinsa burde ha vært lagd av vibranium og ikke gull. jeg synes at CPU installering er noe av det ekkleste innen pc bygging

Vel, det var en AMD CPU. og AMD socketen er ikke akkuratt kjent for å feste prosessoren godt i motsetning til festemekanismen på Intel. Også Pinsa hos Intel ligger i HK og ikke på CPU så litt vanskeligere å ødelegge noe der. ^^

Lenke til kommentar

Gatulerer! Ikke X99?

 

Hva hadde du av gammel hardware forresten? :-)

 

Nei desverre. Skulle gjerne hatt X99 men til min bruk, CS, så er ikke det nødvendig. Men kanskje en gang i fremtiden. ^^

Hadde FX 8350 og Asus Crosshair V Formula-Z. Kunne sikkert fortsatt å bruke det men nå som jeg har fått ny hardware tror jeg at jeg vil bygge en server eller liknende. Trenger kun litt lagringsplass, en GPU for å kun ha skjermbilde, en PSU og ett kabinett.

Lenke til kommentar

hadde dette skjedd med meg hadde jeg aldri bygd PC :p hehe jeg er redd for slike ting jeg, skjønner ikke hvordan i 2015 snart 2016 at det kan være så enkelt å bøye pinsa på cpu. pinsa burde ha vært lagd av vibranium og ikke gull. jeg synes at CPU installering er noe av det ekkleste innen pc bygging

Jeg skjønner ikke hva årstallet har med dette å gjøre. Typisk noob forklaring det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...