En liten en, på fire tonn Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Hei! Jeg har lest mye bra om denne skjermen: Samsung 17" LCD Syncmaster 172T TCO99 - Skjerm, Dual, Silver kr 5 819,- Den har vært ute på markedet en stund og holder seg veldig godt i pris. (Noe som kanskje kan sees i sammenheng med at den har gjort det godt i tester?) Er det noen som vet om gode flatskjermer til en billigere penge, evt. større enn 17" til ca samme pris? Jeg kommer til å bruke den til videoredigering - så det er OK hvis den takler video på en bra måte. På forhånd takk...
-morten Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 172T er bra! 172N er lik, men mangler DVI-kobling (vil gi litt bedre bilde). Begge disse har pivot-funskjon, som gjør at du kan rotere skjermen 90 grader, og få 1024*1280 oppløsning - veldig greit i en del sammenhenger. 172B mangler høytalere, pivot, og dvi, men er billigere. Det er også en 172V... Last ned pdf-brosjyrene deres fra websiden! Det er også kommet en ny skjerm i 17xT serien - 173T. Denne er faktisk billigere enn 172T (5000,- på PSdata), og har både DVI og Pivot, samt bedre konstrast osv. Jeg har planer om å bestille den når jeg er ferdig med denne posten : Det er ellers mange bra skjermer, og man vil neppe merke store forskjellene uansett. DVI/VGA kan man merke though. LG L1710B var også en jeg vurderte, også er det den Hansol skjermen som alle roser sånn her i forumet.. Til video tror jeg alle med grei sånn "25ms" (pixel av/på sak, husker ikke hva det heter..) burde gå.
Ni kon Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Velkommen til forumet!! Hvis du trykker på denne teksten kommer du til en side som lærer deg et par ting om LCD og hva du skal se etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå