Gå til innhold

Psn nede?


locoboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme problem var det hos meg også. Jeg kom ikke inn på PSN på playstation 4 og ikke på denne siden https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=no_NO

Jeg fant ut at playstation hadde ip blokkert meg. Jeg ringte min nettleverandør og playstation, ingen kunne hjelpe for øyeblikket. Tilslutt fikk jeg kontakt med en fra playstation som skulle se videre på saken. Nå fungerer det igjen

Lenke til kommentar

Samme problem var det hos meg også. Jeg kom ikke inn på PSN på playstation 4 og ikke på denne siden https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=no_NO

 

Jeg fant ut at playstation hadde ip blokkert meg. Jeg ringte min nettleverandør og playstation, ingen kunne hjelpe for øyeblikket. Tilslutt fikk jeg kontakt med en fra playstation som skulle se videre på saken. Nå fungerer det igjen

 

Hvordan fant du ut at de blokerte ip adressen din?

Lenke til kommentar

Haha, det kan godt være derfor de sperret IPen. Jeg kjøpte coins til fifa 15 jeg også, neste dag ble jeg utestengt. Jeg prøvde å ringe playstation, men de ville at jeg skulle snakke med min ISP. Nextgentel. De ville ikke hjelpe meg med å endre IP adresse. 

 

Jeg prøvde mange forskjellige metoder. Restarte router, ha den av i 30 min for å få ny IP adresse, dette fungerte ikke. Senere kontaktet jeg Playstation på facebook, der skulle de undersøke og nå fungerer det igjen. Prøv å ring playstation og forklar problemet. 

Lenke til kommentar

Haha, det kan godt være derfor de sperret IPen. Jeg kjøpte coins til fifa 15 jeg også, neste dag ble jeg utestengt. Jeg prøvde å ringe playstation, men de ville at jeg skulle snakke med min ISP. Nextgentel. De ville ikke hjelpe meg med å endre IP adresse. 

 

Jeg prøvde mange forskjellige metoder. Restarte router, ha den av i 30 min for å få ny IP adresse, dette fungerte ikke. Senere kontaktet jeg Playstation på facebook, der skulle de undersøke og nå fungerer det igjen. Prøv å ring playstation og forklar problemet. 

Klarte å logge på par ganger i løpet av siste uka, jævlig irriterende. Ser at det er en del folk som har hatt problemer med logge på psn, men de får bare beskjed fra playstation at det er noe galt med nettverket deres. Har selv prøv alt, og ingenting hjelper, kan logge meg på om morgenen med så detter jeg ut og så blir det umulig å logge seg på igjen. Er det virkelig ingen flere her som opplever samme problem?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bare for oppdatere, så ble ipen min sperret hos preloxit, eller hva det het, grunnen til det var at 14 åringen i huset kjøpte coins til fifa og hadde 5 kinesiske kontoer, hvergang han brukte en av de coins kontoer (vet ikke helt hvordan det fungerer) så ble ip adressen bannet, slettet kontoene hans og vips 3 dager etter på kom psn på igjen, og har fungert siden da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...