Gå til innhold

[Løst] Tråden for opptak til Politihøgskolen 2016

Helflat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny natt uten svar da! Men ser at samordna publiserte et innlegg klokka 0700 i dag (søndag) på facebook, så de har tydeligvis folk på jobb i dag :) Gir i alle fall litt håp om at det kan komme selv om det er søndag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det ikke gøy eller spennende lenger. Kan svarene bare komme så man kan gå videre med livene sine?

Enig...  :wallbash:

Skrevet

Nå er det ikke gøy eller spennende lenger. Kan svarene bare komme så man kan gå videre med livene sine?

Enig... :wallbash:

Helt enig :(

Skrevet

Jippi da blir det Kongsvinger til høsten!!!!!

:)

Fikk du mail og / eller SMS i forkant?

Virker som det er bare tull

Skrevet

fikk telefon

Dem sa de fikk feilmeldinger på min bruker når dem prøvde og endre ting. Virker som dem har tekniske problemer

Grattis om det er serial med studieplass i Kongsvinger :)

Skrevet (endret)

Vanskelig for oss å si om det er tull. Dukker muligens opp en mail eller SMS ila dagen fra SO.

Endret av Smashers
Skrevet

Vanskelig for oss å si om det er tull. Dukker muligens opp en mail eller SMS ila dagen fra SO.

Håper det  :)

Skrevet (endret)

Nå går det ikke å logge inn lengre, så beklager at jeg trodde du bare tulla. Er så lei av å vente nå   :)

Endret av Brg1
Skrevet

Er det noen som har fått avlsag på personlig egnethet og skal klage? Følte at intervjuet gikk kjempe bra, men jeg fikk avlsag på:

Samhandling kunne ha:

kommunisert på en tydeligere og/eller mer forståelig måte

Handlekraft kunne ha:
vist mer initiativ

Jeg skal ringe 22. juli og få en mer utdypende forklaring. Jeg lurte på om noen her hadde noen tips om hvordan jeg bør gå frem for å klage, tror dere det kan hjelpe å ha med referanse fra arbeidsgiver og sånt, eller tror dere det ikke har så mye å si og at jeg heller burde fokusere på hvordan intervjuet var? 

Har utrolig lyst til å komme inn, og føles veldig kjipt og måtte vente ett år :/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...