Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ta av front panel toyota yaris verso 2001


Anbefalte innlegg

Jeg vil skifte bilstereo i bilen. Men får ikke av panelet/dekselet foran. Får av deler av det, ned til delen med kassettspilleren, også står jeg fast. Ser ingen skruer, men er det noe dom er "skjult" bak der? Tør ikke bruke alt for mye kraft heller, det sitter så godt. .. skikkelig irritasjonsmoment.

 

post-250880-0-20024200-1438354189_thumb.jpg

Det er delen under "security" jeg sliter med.

Endret av River Song
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for video, men har tittet på den før, og det er ikke helt likt som på min bil. På min må jeg blant annet ta av det rundt speedometeret og for å løsne det under, er som en pyramide. kan hende jeg bare må ta sjansen på å bruke mer kraft. Ser ikke ut som det er noen skjulte skruer eller triks på noen av videoene jeg har pløyd igjennom. Irriterende at jeg ikke klaree å finne en komplett brukerhåndbok som forklarer alle disse tingene... :/ googler meg blå.

Endret av River Song
Lenke til kommentar

Nå har vi fått av alt, bortsett fra delen med kasettspilleren. Den kommer halveis ut, men det er ett eller annet som holder den igjen. Blir sprø av det, klarer ikke se hva det er. Ingen relevante skruer, og har kjent bak og virker ikke som det er noen stramme ledninger her. Et skikkelig yank fungerer ikke....

 

Den må jo ha vært åpnet før siden det går en ledning til en subwoofer inn, så kanskje det har kommet noe i klem når forrige eier satte det sammen igjen... vet ikke. Men irriterende er det iallefall, det skal jo egentlig være så lett å ta ut.

2015-08-02%2019.37.03.jpg

Endret av River Song
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...