Gå til innhold

Fant ut av 60hz mysteriet...


Vanessa

Anbefalte innlegg

Jeg fant omsider ut av 60hz mysteriet... sjekket monitor options og greier... startet "ReForce" programmet, og der listet det plutselig 6 skjermer. 2 og 3 identiske. (3 default monitors og 2 Nokia 930C samt 1 Plug & Play monitor). Vel... jeg autopopulerte alle sammen med refresh rates, bootet, og da fikk jeg plutselig mer enn 60hz i spill og programmer. Problemet nå er blandt annet at jeg ikke vet hvilken som er den ekte :shrug:

 

Hvordan i huleste får jeg bort de eventuelle "fake" skjermene? Regedit? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fant omsider ut av 60hz mysteriet... sjekket monitor options og greier... startet "ReForce" programmet, og der listet det plutselig 6 skjermer. 2 og 3 identiske. (3 default monitors og 2 Nokia 930C samt 1 Plug & Play monitor). Vel... jeg autopopulerte alle sammen med refresh rates, bootet, og da fikk jeg plutselig mer enn 60hz i spill og programmer. Problemet nå er blandt annet at jeg ikke vet hvilken som er den ekte :shrug:

 

Hvordan i huleste får jeg bort de eventuelle "fake" skjermene? Regedit? :roll:

I ReForce så står det "Active" ved den monitoren som er aktiv.

 

Selv har jeg minst 15-20 stykk i følge XP. :p

Lenke til kommentar
Sier bare: hold dere unna XP... æsj asså.. at det går ann.. menmne.. du kan jo prøve å slette alle.. så starte på nytt.. så installerer den vel kanskje skjermen på nytt

Holde meg unna xp klarer du ikke få meg til å gjøre vertfall ^^ brukervennligheten synes jeg slår alle operativ systemer :D så ikke rakk ned på goe gammle xp :grine: :grine: :grine:

Lenke til kommentar

hehe, XP er da milevis bedre enn 98, millenium og w2k! Hvertfall Pro versjonen! Når jeg hadde 98 hadde jeg en fatal system kræsj og måtte reinstallere hver 2-6 måned. Win XP har jeg ikke reinnstallert på noen av maskinene siden jeg første gang innstallerte det for snart 2 år siden! Og det er så utrolig mye mer stabilt enn noen av de andre. Pluss at det kan spille spill, hvilket NT ikke kunne noe særlig. Jeg synes dessuten XP er mer stabilt til og med enn NT4.

 

Det står forøvrig [ACTIVE] på *begge* Nokia 930C skjermene! Tror den at jeg kjører dual eller? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...