krutselno Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Når klikker på en link for å laste ned noe blir det automatisk lastet ned til temporary internet files, uten at jeg får opp den boksen hvor jeg kan velge om jeg vil laste ned filen til et spesielt sted eller åpne filen. Noen som vet hvorfor dette skjer?
krutselno Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Er det virkelig ingen som vet hvorfor dette skjer??
deep750 Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 er ikke sikker, men hvilken nettleser bruker du? i IE kan du prøve å gå på værktøy og tibake still web innstillnger. . .
Papirpose Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Det skjer fordi du på et eller annet tidspunkt har valgt å åpne direkte, samt. krysset av for "Utfør alltid denne handlingen" eller hva det nå står
krutselno Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Det hjelper nok lite å trykke på tilbakestill web instillinger, det har jo bare med hva slags email program du bruker, html editor og lignende. Jeg er også ganske sikker på at jeg aldri har valgt åpne og deretter huket av for å alltid gjøre det sånn, tror vel ikke det er mulig heller !
Anbefalte innlegg