Gå til innhold

Påbudt tilbehør til sykkel


Sigurd542

Anbefalte innlegg

Men hvis jeg kjøper lys foran og bak, trenger jeg refleks i TILLEGG? Eller går lys under kategorien reflekes?

Poenget er jo å se og bli sett.

 

Først; jeg bruker hodelykt i mørke (nå får jeg i tillegg fint plass til refleks både foran og bak på min sykkel - ikke racer) Hvis du har blinkende rødt lys bak kommer du veldig langt, syns jeg, men da må du passe på batteriene. Bruker du konstant lys, brennes batteriene fort ut. Hvit/gul refleks på pedalene - her er det snakk om utstikkende deler og må derfor markeres. Refleks bak på skoene da?

 

Tror ikke du får bot hvis du er tilstrekkelig synlig selv om det ikke er 100 % etter reglene.

 

PS: Du har vel allerede fått tilstrekkelig svar kanskje.

Endret av Fjellvåken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det går fint for deg, men som jeg skrev har ikke JEG plass til ringeklokke, lys og refleks på MITT styr på sykkelen MIN... Flott at du har plass til alt det, men det hjelper ikke meg. Så les gjennom hva folk skriver før du sier at det er tull.

Og hva er det som gjør at du ikke har "plass" på ditt styre til lys og ringeklokke, da? Beklager, men jeg synes det blir litt rart når folk kommer med bortforklaringer av dette kaliberet her. Du bruker bukkestyret på raceren som unnskyldning for ikke å ha lys å ringeklokke på styret grunnet dårlig plass. Når jeg får plass til begge deler nettopp på bukkestyre, da jeg har bukkestyre på begge syklene mine, ja, da synes jeg det blir tullprat når noen sier de ikke har plass til slike ting på et bukkestyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...