Gå til innhold

driver til creative live player 5.1del II


Anbefalte innlegg

Først en kjempetakk :razz: til Skrue for å gidde å sende meg en driver, takk takk takk - så flere problemer:

Har forsåvidt via en del knoting og manglende filer faktisk fått installert driveren og medfølgende programmer (så lydkortet fungerer, taraaaaaaaa), men da jeg skulle gjøre dette via autorunfunksjonen på cd`en var den en hel rekke med filer maskina ikke fant: 2gmgsmt.st2 og a3d.dll og ctlface.sys og deucon32.dll og sfman.sys og eapci2m.ecw og og og etc etc.....

(før dette spurte maskina om jeg ikke kunne være så vennlig å sette inn en diskett merket Creative WDM Audio driver disk, men det har jeg ikke)

Spørsmålet er: er dll og sys og sånt filer som tilhører operativsystemet (som jeg i et sløvt øyeblikk har slettet) eller mangler jeg noe her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja - altså driveren har jeg fått, derfor problemene da vettø. Forsåvidt ikke alt for store pesen, for driveren fungerer jo. Men skjønner ikke hvorfor det blir spurt etter så mange rare greier når driveren skal innstalleres. Hyggelig at du liker karameller, men de har du ikke fått av meg. Jeg sendte noen vingummigreier, kanskje postmannen din er en liten luring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...