Gå til innhold

Forurensing i Måløy


Anbefalte innlegg

I Måløy sliter vi med mye forurensing vi anmelder til politi havnevesen osv, men det er ingen som bryr seg og vi som bor her er helt fortvilet..

Nå prøver jeg med en Facebook-gruppe for og få litt blest om det som skjer i Måløy, så nå trenger jeg mange medlemmer,jeg er evig takknemlig viss dere melder dere inn som medlem og deler siden videre... :)

 

https://www.facebook.com/groups/1424757844516966/

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at folk ikke bryr. Er fordi folk i Norge har godt liv. Rike mennesker bryr seg ikke om fattige mennesker. Slik er menneske historien og slik kommer det alltid til å være.

 

Prøv å forby Apple/Iphone/Ipad som utnytter fattige mennesker i Kina.

 

Resultatet av vestlige fabrikker i Kina! MADE IN CHINA :D

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Grunnen til at folk ikke bryr. Er fordi folk i Norge har godt liv. Rike mennesker bryr seg ikke om fattige mennesker. Slik er menneske historien og slik kommer det alltid til å være.

Leste du i det hele tatt førsteinnlegget? Dette er tross alt Måløy, Norge.

 

Problemstillingen er vanskelig fordi det er altfor lett for bedrifter å slippe unna med miljøforurensning. Særlig er det et problem hvis det politisk er av stor interesse å beholde bedriften der.

 

Har dere noen eksempler på saker som er tatt opp i media rundt dette? Hva slags strategier bruker dere for å mobilisere folk utover en facebook-gruppe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

En annen ting er jo å opplyse oss andre, som ikke selger sjela til store amerikanske selskaper (=fjesboka), om hva problemene i Måløy består av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...