Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2015 Skrevet 27. juni 2015 Det har foregått noe der, men nå er det tomt som du skriver i headingen. Oppfinnsomt og kreativt. Bildene dine tvinger en til å tenke, noe som ellers ikke er min sterke side ! (sies det i sterke kretser omkring meg) Vennlig hilsen Ragnar
Roar Kneppen Skrevet 27. juni 2015 Skrevet 27. juni 2015 Kaster du papirpåsaer på bakken bare for å få anledning til å fotografere flott fargerik brostein? Litt midtstilt påsa, men benkebordet i bakgrunnen veier fint opp så kompen står seg den - og bildet som sådant glir fint inn i din stil som vi jo har lært å kjenne nå. Roar
Fotoskrulla Skrevet 27. juni 2015 Skrevet 27. juni 2015 Tomt? Det er da ikke tomt? Artig bilde, får oss til å fundere litt på hva som foregår oppi knotten din.
Gjest member-296438 Skrevet 27. juni 2015 Skrevet 27. juni 2015 Takker for gode kommentarer:-) @Ragnar, så synes jeg du har en velfungerende tankegang, med mange gode tanker rundt bilder. @Kneppen, så tar jeg din kommentar til meg:-) @Helene. så er det ganske tomt i til tider, mens andre ganger surrer det i overkant.....Hva ellers som foregår, tar for lang tid til å utdype her.....
Anbefalte innlegg