Gå til innhold

Juleønske ? mp3 spiller ?


Anbefalte innlegg

heizann jeg har problemer med å finne ut hva jeg skal ønske meg til jul :p noen som kan jelpe :p ? liker musikk,data (mp3) spiller hadde vært fint : men hvilken i såfall ? noe annet som eg kunne ønsket meg ? srry for at den ble postet på hovedkort, prossesor og minne men det er ingen annen plass og legge den :p
takker for alle svar

Pengene vil vel ligge på 500-1500 noe i den suseN :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags MP3 spiller snakker vi om her? Personlige r jeg ikke den typen som klarer med med en mp3 spiller med 128mb ram, dette er sikkert en ok spiller hvis man skal bare bruke den til jogging eller no (sikkert noen som er uenig her...:))

Kan du f.eks. "nøye" deg med en mp3-vd spiller? Ja de er litt større men modeller som dette er ganske små til å være cd spillere:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl

 

Bare for å ha sagt det har jeg en iRiver mp3 cd spiller selv og er meget fornøyd, bruker den når jeg reiser på bussen, T-banen eller stabber den i jakkelomma eller bukselomma (akkurat det kan se litt småteit ut til tider!!)

 

Eller så kan du jo prøve å en sånn en:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl

 

Koster en tusing mer men da får du ihvertfall mer plass... om du kan klare deg med 128mb får du bestemme selv :)

Lenke til kommentar

Velg en selv du!

Som passer dine behov for lagringskapasitet, pris og design.

Apacer Audio er jo en fin billig mp3 spiller som jeg har god erfaring med, men hvis foreldrene dine er av den generøse typen ville jeg gått for noe litt dyrere, for eksempel iPod..

Nytter ikke å spørre om "hva synes dere jeg burde kjøpe" på et forum som dette, kommer jo en haug med forskjellige meninger..

Var glad og uviten da jeg kjøpte 3D-kortet mitt, men så spurte jeg hva folka syntes om det, og da fikk jeg 40 svar fra folk som anbefalte noe annet..

Følg hjertet ditt du gutten min ;):lol:

Lenke til kommentar
MEGA STICK!  Har alt t.o.m. God Lyd!

 

:woot:

:lol: !

 

Til og med GOD LYD?!

wow, dette må være en av de nye spillerene...

Sammelignet med MUVO og på den prisklasse 700-1000, får du mer valuta for pengene med Mega Stick!

Test den først før du snakker!

 

Ønsker du bare bra lyd, da må du bruke ca.3000 å kjøpe Ipod.

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...