Gå til innhold

– Dette er verdens mest avanserte spillmus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg kommer heller ikke til å kjøpe Razer igjen etter å ha hatt 3 forskjellige modeller der venstre museknapp ble utslitt etter ca 1 år.

Har du brukt death add der?

 

 

Det var en av modellene som varte i ett år, ja.

Jeg har hatt min Deathadder i mange år. Den forrige varte ikke like lenge. Regner med at neste mus også blir en Razer.

Lenke til kommentar

Etter å ha eid 2 Mambaer med samme slitasjeproblem på venstre knapp som nevnt overfor gav jeg opp det prosjektet og gikk for en Corsair m65. Den skulle være en overgangsmus og har vart lenger enn hva hver Mamba klarte å prestere. Slet også i stykker et Razer-tastatur (Lycosa elns) hvor wasd og venstre shift-knapp nesten trengte hammer for å trykkes ned. Tastaturet røk nesten på dagen etter fylte 2 år, så jeg konstaterte med at jeg prøver andre produsenter i stedet.

 

Når det gjelder dpi hadde jeg en lang periode hvor jeg brukte max dpi på Mambaen i løpet av den første musas levetid (ca ett år) da jeg hadde et tre-skjerms oppsett som ikluderte en 40-tommers tv. Det fungerte tålig greit, spilte til og med litt CoD på ~6000dpi. Men etter jeg ble introdusert til spilling med 800 dpi i påvente av reklamasjonssaken på Mambaen endte det opp med at jeg ikke har brukt mer enn 2000dpi siden. Så 16k dpi er i mine øyne bare en marketing-gimmick. A la megapixels på lommekamera i sin tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...